Sandzsteedt Kirjoitettu 6. Syyskuuta, 2020 Kirjoitettu 6. Syyskuuta, 2020 Brand: DT Swiss Model: R24 Spline DB etukiekko Short description: QR pikalinkku, centerlock Description: Myydään käytetty DT Swiss R24 Spline DB etukiekko Pikalinkku malli mutta voidaan adapteroida 12mm tai 15mm läpiakselille. Levyn kiinnitys centerlock 24 pinnaa Kiekko on tubeless ready 28" eli 622 tai 700c renkaalle Tällä kiekolla on ajettu pari vuotta ja kilsoja alle 4000km. Laakerit ovat hyvässä kunnossa ja kiekko on suora sekä ilman kolhuja. Nouto, Itä-Helsinki Price: € 70 City: Helsinki Province: Uusimaa Contact information: YV
LasseG Kirjoitettu 20. Lokakuuta, 2020 Kirjoitettu 20. Lokakuuta, 2020 Moi! Nämä tekniset hommat ovat mulle melkoista hepreaa mutta tällaisen etupyörän tarvitsisin: "Centerlock-navan ja 26” yhdistelmä" onkohan tuo sellainen? mulla on Raleigh-pyörä. - Lasse
Sandzsteedt Kirjoitettu 22. Lokakuuta, 2020 Kirjoittaja Kirjoitettu 22. Lokakuuta, 2020 On 10/20/2020 at 6:47 PM, LasseG said: Moi! Nämä tekniset hommat ovat mulle melkoista hepreaa mutta tällaisen etupyörän tarvitsisin: "Centerlock-navan ja 26” yhdistelmä" onkohan tuo sellainen? mulla on Raleigh-pyörä. - Lasse Ei sovi sulle tämä
Recommended Posts
Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään
Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun
Luo käyttäjätili
Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!
Luo uusi käyttäjätiliKirjaudu sisään
Sinulla on jo käyttäjätili?
Kirjaudu sisään