HaHMo715 Kirjoitettu 23. Elokuuta, 2020 Kirjoitettu 23. Elokuuta, 2020 (muokattu) Brand: Nishiki Model: Professional Short description: fiksi Frame size: 56 Description: Myydään Nishiki Professional, tarkka valmistusvuosi ei tiedossa, mutta ajoittuu jonnekkin 80-luvun taitteeseen. Pyörällä ajettu kilpaa kansallisella tasolla joskus 80-90-luvulla. Tällöin pyörään on asennettu liian ohut satulatolppa, joka nirhannut reijän pystyputkeen. Myöhemmin vaihdettu oikeankokoinen satulatolppa, reikä lähinnä esteettinen haitta, ainakin omalla (65 kg) painollani. Pyörä päätynyt minun käsiini 2010, jolloin fiksattu, sen jälkeen pyörä ei ole montaa tuhatta kilometriä nähnyt. Speksit: Runko: Nishiki Professional 56 (Tange#1 tuplaohennettua cromoputkea, Campagnolo dropoutit) Ohjainlaakeri: Tange G Master(Parhaa päivät nähnyt) Keula: Nishiki (Tange Crmo) Keskiö: Suntour Superbe pro Kammet: Suntour Superbe pro 172.5 mm Stemmi: Sakae Ringyo SR 80 mm Ohjaustanko: Sakae Ringyo Road Champion (420/140 mm) Satulatolppa: Sakae Ringyo Laprade (26,6 x 195 mm) Satula: SDG Rockcity Polkimet: Token Voimansiirto 44t Eturatas, Miche ketjut, 16t Miche ratas Takakiekko Miche napa, DT Swiss pinnat, Mavic open sport 32H Etukiekko: Mavic Aksium Renkaat: 25 mm Continental ultra sport, 23 mm Mavic aksion Geo: STA 74 deg HTA 74 deg ST c-t 565 mm ST c-c 555 mm TT 560 mm CS 395-405 mm HT 130 mm BBdrop ~65 mm Olen itse 172/81 cm, enkä voi suosittella tätä minua lyhyemmälle polkijalle. Mukaan saa 14,17 ja 18 hampaiset takarattaat. Price: 250 € City: Tampere Province: Pirkanmaa Contact information: Yhteydenotot yv:llä Muokattu: 23. Elokuuta, 2020, käyttäjä: HaHMo715
Recommended Posts
Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään
Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun
Luo käyttäjätili
Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!
Luo uusi käyttäjätiliKirjaudu sisään
Sinulla on jo käyttäjätili?
Kirjaudu sisään