laamanto Kirjoitettu 23. Elokuuta, 2020 Kirjoitettu 23. Elokuuta, 2020 Merkki: Nishiki Malli: Pro Ultra Lyhyt kuvaus: fitness-pyörä Rungon koko: 51 Kuvaus: Elokuussa 2015 Tikkurilan Kunnon Kaupasta ostettu pyörä. Laadukkaat osat, mm. 105-sarjaa, hydrauliset jarrut ja hiilikuituhaarukka. Tarkemmat tiedot löytyvät: https://www.nishiki.fi/tuote/arkisto/2016-mallisto/pro-ultra/. Olen 178cm, ja muistaakseni olin pituussuosituksen yläpäässä tälle runkokoolle. Pyörä on huollettu vuosittain pyöräliikkeessä ja pidetty puhtaana. Kuluvia osia on vaihdettu mm. - Ketjut ja takavaihtajan pikkurattaat -20 - Keskiö, jarrupalat, vaijerit - 18 - Renkaat -17 Normaaleja käytön jälkiä on, muttei mitään isompaa. Pyörä on siistissä kunnossa. Mukaan tulevat lokarit ovat ottaneet vähän iskua. Voimansiirto, jarrut yms. toimivat täydellisesti, kumeissa on pintaa jäljellä. Keskiöstä kuuluu pientä narinaa polkiessa, joten se kannattaa seuraavassa huollossa vaihtaa/huoltaa. Yleisesti sanoisin, että on laatupyörä ja tällä on ajettu huolettomia kilsoja. Myynnin syynä on kolmen pyörän säilytysongelmat kerrostalossa. Hinta: €390 Paikkakunta: Vantaa Maakunta: Uusimaa Yhteystiedot: yv
Esa-Pekka Kirjoitettu 23. Elokuuta, 2020 Kirjoitettu 23. Elokuuta, 2020 Hei, pääsisikö pyörää katsomaan? Olen itse saman pituinen, mutta runkokoko arvelluttaa.
laamanto Kirjoitettu 24. Elokuuta, 2020 Kirjoittaja Kirjoitettu 24. Elokuuta, 2020 Pääsee katsomaan ja koeajamaan. Sijainti on Kartanonkoskella. Pistä yksityisviestiä, niin sovitaan tarkemmin.
Recommended Posts
Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään
Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun
Luo käyttäjätili
Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!
Luo uusi käyttäjätiliKirjaudu sisään
Sinulla on jo käyttäjätili?
Kirjaudu sisään