migeli Kirjoitettu 21. Elokuuta, 2020 Kirjoitettu 21. Elokuuta, 2020 (muokattu) Merkki: Specialized Malli: Rockhopper Pro X1 Lyhyt kuvaus: Hyväkuntoinen jäykkäperä Rungon koko: L Kuvaus: Jäykkäperäinen Specialized Rockhopper Pro X1 myynnissä, rungon koko L. Olen itse 172 cm, pyörä on minulle liian iso. Ostettu Sellon Pyörästä huhtikuussa 2019 ja kuitti löytyy + mukana tulleet manuaalit. Pyörä on ollut minulla kakkospyöränä ja ja kilsoja on tullut vain 400 kilsaa, pääosin Helsingin keskuspuistossa. Väri tyylikäs mattamusta. Ensihuolto tehty nyt keväällä 2020 eli pyörä hyvässä kunnossa. Muutamassa kohtaa normaalia kiven- ja ketjuniskemää (näkyy kuvissa), mutta ei mitään isompaa. Niin kivasti rullaa 29-tuumaiset renkaat, että sopii mielestäni hyvin myös työmatkalle varsinkin talvisin (joskin kovassa vauhdissa loppuu raskaammat vaihteet kesken). Tässä on hinta-laatusuhde kohdillaan, kun katsoo fillarin speksejä: https://www.specializedconceptstore.co.uk/product/13898/2019-men-s-rockhopper-pro-1x/ Muuten alkuperäiset osat, mutta pyörässä nyt kiinni normaalia lyhyempi stemmi Hussefelt, orkkis stemmi tulee mukaan. Kuvissa näkyvät pullotelineet eivät kuulu kauppaan. Kuvat täällä: https://www.tori.fi/uusimaa/Maastopyora_Specialized_Rockhopper_Pro_X1_29___L_73202505.htm?ma=1 Hinta: 880 € Paikkakunta: Helsinki Maakunta: Uusimaa Yhteystiedot: YV Fillaritorin kautta Muokattu: 21. Elokuuta, 2020, käyttäjä: migeli Väärä runkokoko tuli ilmoitukseen
Parkki Kirjoitettu 21. Elokuuta, 2020 Kirjoitettu 21. Elokuuta, 2020 Terve, pyörä kiinnostaa, voinko tulla katsomaan lauantaiaamuna, olen 184 ja varmistaisin että rungon koko ok minulle (ilmoituksessa sekä M ja L, mutta ilmeisesti L)? t Jaakko
migeli Kirjoitettu 21. Elokuuta, 2020 Kirjoittaja Kirjoitettu 21. Elokuuta, 2020 Jes, korjasin ilmoon runkokoon eli L.
Recommended Posts
Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään
Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun
Luo käyttäjätili
Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!
Luo uusi käyttäjätiliKirjaudu sisään
Sinulla on jo käyttäjätili?
Kirjaudu sisään