PureTrauma Kirjoitettu 6. Elokuuta, 2020 Kirjoitettu 6. Elokuuta, 2020 (muokattu) Merkki: OnOne Malli: 456 Lyhyt kuvaus: 26" Rungon koko: 20" Kuvaus: Jälkikasvun kalusto huutaa varastoon tilaa, siispä tästä myyntiin 26 tuumainen, AM-henkinen teräsjäykkäperä. Pyörä lienee sopiva n. 175-185 cm kuskeille. Itse olen 187 cm ja pyörä tuntuu hieman pieneltä. Voimansiirto käytetty, mutta ketjun venymä alle 0,75 %. Naarmua ja käytön jälkiä löytyy vähän jokapuolelta. Ei vaihtoa, eikä osina myyntiä. Runko On-One 456 26", teräs, 20" Keula: RockShox Lyrik RC2 DH, coil, 170mm Kiekot: Edessä NS-bikes 20mm napa, Syncros DP32 kehä. Takana Shimano Saint, 10x135 läpiakselinapa, Mavic D3.1 (EX 823) UST-kehä. Tanko: Funn Full On n. 800 mm leveä. Stemmi: Superstar components Zephir 50 mm Satula: SDG Formula I-Beam Tolppa: SDG I-Beam 27.2 Jarrut: Shimano SLX Vipu: SLX 10 spd Kammet: Truvativ Blaze, Superstar components N/W 32t ratas Polkimet: Truvativ Holzfeller Takavaihtaja: SLX Pakka: XT 11-36t 10 spd, 16t ratas korvattu 40t expanderillla. Renkaat: Edessä Onza Greina 2.4", takana Geax Mezcal 2.3" Lisäksi löytyy uudet jarrupalat, keulaan kahdet jouset eri jäykkyyksillä Havaitut viat: Keula vaatinee täyshuollon. Vaimennukset ei toimi. Keula on viimeksi huollettu kunnolla Fillariosassa 2014, samalla liukuholkit vaihdettu. Sen jälkeen olen vaihdellut vain alajalkojen öljyjä vuosittain ja muistaakseni stefat kerran. Muokattu: 12. Elokuuta, 2020, käyttäjä: PureTrauma
hassipo Kirjoitettu 6. Elokuuta, 2020 Kirjoitettu 6. Elokuuta, 2020 Moi. Olisikohan tää sopiva 178cm suht pitkä raajaiselle kuskille? Milloin olet Tampereella?
PureTrauma Kirjoitettu 6. Elokuuta, 2020 Kirjoittaja Kirjoitettu 6. Elokuuta, 2020 (muokattu) Vastattu YV:llä. "Eipä ole kuulunut kaverista enempää, pyörä edelleen myynnissä" Muokattu: 10. Elokuuta, 2020, käyttäjä: PureTrauma
Recommended Posts
Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään
Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun
Luo käyttäjätili
Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!
Luo uusi käyttäjätiliKirjaudu sisään
Sinulla on jo käyttäjätili?
Kirjaudu sisään