numero21 Kirjoitettu 29. Heinäkuuta, 2020 Kirjoitettu 29. Heinäkuuta, 2020 (muokattu) Brand: Pivot Model: Mach 6 Carbon 2015, 27.5" Short description: rungossa 2 pientä halkeamaa Frame size: Medium Description: Huom. LUE KOKO ILMOITUS ja katso kuvat ennen yhteydenottoa! Myydään medium-kokoinen Pivot Mach 6 Carbon osien hinnalla, kahdet kiekot. Tämä tulee lähes suoraan ajosta, mutta huomasin emäputkessa muutama viikko sitten kaksi ohutta halkeamaa (kuvat ohessa). Mitään isoja pannuja en ole itse ottanut. Tutkin emäputken sisältä suurennuslasilla ja valolla ja emäputki näyttää ehjältä. Kysyin kuvien kera aiheesta helsinkiläisestä JED-Bikesistä, joka korjaa hiilikuiturunkoja ja sain korjauksen alustavaksi hinta-arvioksi 150-300€. Huomioithan, että kyseessä on hinta-arvio, korjauksen lopullinen hinta voi muuttua tästä, enkä voi ottaa korjauksen kustannuksista mitään vastuuta. Itse en voinut jäädä odottelemaan rungon korjaamista ja hankin jo uuden pyörän tilalle. Tässä myynti-ilmoituksessa rungon arvo on siis nolla. Olen itse pyörän kolmas omistaja. Tämänikäisessä pyörässä on toki paljon käytön jälkiä, mutta olen päivittänyt siihen matkan varrella uutta osaa, mm. kesäkuussa vaihdoin linkkujen laakerit, hankin uuden Fox Transfer Performance -hissitolpan ja ehdin ajaa sillä kolmisen viikkoa. Mukaan tulee siis kahdet kiekot, joista toiset ovat erittäin hyvässä kunnossa ja toiset taas hitusen vanhemmat ja enemmän käytetyt, etukiekossa pieni heitto, mutta toimiva pari ja ilman sisäkumiakin tiiviit. Molempien takakiekkojen pakat ovat varsin vähän ajetut. Runko: Pivot Mach 6 Carbon, medium (2015) Jarrut: SRAM Guide RSC Jarrulevyt: SRAM Centerline 180mm Etuiskari: Rockshox Pike RCT3 150mm Etukiekko: Raceface Vault + Turbine R Takakiekko: Raceface Vault + Turbine R Ohjainkannatin: BX 50mm Ohjaustanko: Pivot Carbon 740mm Vaihdevipu: SRAM NX Hissitolppa + vipu: Fox Transfer Performance 150mm 30,9mm Takaiskari: Fox Float X CTD Factory Series Kammet: SRAM GXP 1 175mm Satula: WTB PURE Takavaihtaja: SRAM XX1 Ketjunohjuri: Blackspire XOX Takapakka: SRAM XG 1150 10-42T Taka-akseli: DT Swiss Ketju: SRAM PCX1 rengasinsertit: Huck Norris (molemmissa kiekkoseteissä) eturatas: Absoluteblack ovaali eturatas 32T, mukaan halutessa toinen eturatas Kiekkosetti 2: Raceface 11-42T, Shimano 180mm levyt, 21mm vanteen leveys Renkaat: Schwalbe Magic Mary 2.35 Addix EVO TLE Renkaat : Onza Citius 2.4 EDC RC2 45a Linkkujen laakerit: Enduro Bearings Myydään mieluiten noutokaupalla, jolloin rungon ja osien kunnon voi tarkistaa itse. Pyörä kulkeutuu ajoittain myös pääkaupunkiseudulle, mutta en valitettavasti voi tuoda sitä vain näytille ilman ostopäätöstä. Ota yhteyttä sähköpostitse. Price: 1000€ City: Turku Province: Varsinais-Suomi Contact information: hs.raisanen ät gmail.com Muokattu: 30. Heinäkuuta, 2020, käyttäjä: numero21 Myyty
Recommended Posts
Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään
Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun
Luo käyttäjätili
Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!
Luo uusi käyttäjätiliKirjaudu sisään
Sinulla on jo käyttäjätili?
Kirjaudu sisään