lehtoot Kirjoitettu 22. Heinäkuuta, 2020 Kirjoitettu 22. Heinäkuuta, 2020 (muokattu) Merkki: Maantiepyörä Malli: 105 Lyhyt kuvaus: Ostetaan Rungon koko: S/50/52 Kuvaus: pyörä löytynyt Ostetaan laadukas maantiepyörä mielellään Varsinais-Suomen alueelta. Tarjoa toki kauempaakin mikäli helmiä löytyisi. Pieni koko tosiaan ja laadukkailla osilla mielellään. Hintahaarukka n. +-1,5k Otto Hinta: 1500€ Paikkakunta: Turku Maakunta: Varsinais-Suomi Yhteystiedot: Otto Lehto Muokattu: 2. Elokuuta, 2020, käyttäjä: lehtoot
Z.A.K Kirjoitettu 29. Heinäkuuta, 2020 Kirjoitettu 29. Heinäkuuta, 2020 Hei, Myynnissä uuden Wilierin alta pois Wilier GTR Team täyshiilari kilpuri Shimano 105 täydellisellä osasarjalla. Sopii kuskille 160-170 (itse olen 167). Uutena ostettu ja olen ensimmäinen omistaja. Kunto uudenveroinen. Tyttäreni asuu Turussa, joten kuljetus Hyvinkäältä onnistuu. Kuvia pyörästä tori.fi sivustolla. Hintapyyntö 1250 eur. Pyörään on kaksi kiekkosettiä Fulcrum ja Shimano - mukaan kumpikin 200 eur lisähinnalla. Ota yhteyttä jos kiinnostaa. T. Zoltan
Recommended Posts
Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään
Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun
Luo käyttäjätili
Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!
Luo uusi käyttäjätiliKirjaudu sisään
Sinulla on jo käyttäjätili?
Kirjaudu sisään