Portti Kirjoitettu 8. Heinäkuuta, 2013 Kirjoitettu 8. Heinäkuuta, 2013 Myytävänä Ibis Mojo SLHieno hiilarirunko DW-link -jousituksella, takana joustoa 140 mm, keula 150 mm. Runko otettu käyttöön 10/2008, suurin osa osista vaihdettu myöhemmin. Koko XL, sopinee yli 180 cm kuskille, itse olen 191 cm/78 kg.- Voimansiirto: Shimano XTR 1*10 (uusittu v. 2012)- Kiekot: NoTubes ZTR Alpine/DT Swiss 240s/Sapim CX-Ray- Keula: DT Swiss EXC 150- Jarrut: Magura Marta SL- Takaiskari: Fox Float R (Push-viritetty TF Tunedilla)- Putkiosat: SyntaceVastaavan uuden hinta n. 6.000 eur. Pyörän punnittu paino alle 11 kg polkimineen. Täydellinen osaluettelo painoineen löytyy täältä:http://www.pertti.com/mtb/Hintapyyntö: 1.800 eur (Huom! Pyörä myydään kuvista ja täydellisestä osaluettelosta poiketen Easton EA30 stemmillä ja tangolla.)Paikkakunta: Hollola/Lahti Yhteydenottotapa: p. 040-709 2900 (Pertti) tai yv.
Portti Kirjoitettu 16. Heinäkuuta, 2013 Kirjoittaja Kirjoitettu 16. Heinäkuuta, 2013 Ibis Mojo SL edelleen myynnissä.
Portti Kirjoitettu 4. Elokuuta, 2013 Kirjoittaja Kirjoitettu 4. Elokuuta, 2013 Ibis Mojo SL pitkälle kuskille edelleen myynnissä.
Hilttana Kirjoitettu 7. Elokuuta, 2013 Kirjoitettu 7. Elokuuta, 2013 Tere!Olen kattelemassa aika lailla tuon oloista pyörää ittelle, mitat 188cm ja 108-110kg.Muutama tiukka kysymys;- Onko pyörä vielä sinulla?- Mikä on viimeisin hintapyyntö?- Mitkä on maksuvaihtohedot, kerralla vai osissa ja millä aikataululla? Terveisin,Janne VäisänenRovaniemi
Portti Kirjoitettu 8. Elokuuta, 2013 Kirjoittaja Kirjoitettu 8. Elokuuta, 2013 Tere!Olen kattelemassa aika lailla tuon oloista pyörää ittelle, mitat ... Vastattu Hilttanalle yksityisviestillä.
Recommended Posts
Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään
Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun
Luo käyttäjätili
Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!
Luo uusi käyttäjätiliKirjaudu sisään
Sinulla on jo käyttäjätili?
Kirjaudu sisään