example Kirjoitettu 18. Heinäkuuta, 2020 Kirjoitettu 18. Heinäkuuta, 2020 Merkki: Silverback Malli: Slade Trail XL Lyhyt kuvaus: 27,5"+ / 29" 2.6 Kuvaus: Vähän käytetty n. 500km ajettu modernin geometrian jäykkäperäinen runko. Osoittautui itselleni liian isokokoiseksi ja vaihdoin L-koon runkoon. Olen itse 184cm, joten hieman pidemmälle ajajalle sopiva. Ei juurikaan käytön jälkiä. Headsetti ja läpiakseli mukaan. Lähtökohtaisesti nouto, mutta postitus onnistuu ostajan maksaessa toimituskulut. Tarkemmat infot ja rungon geometria löytyy täältä: https://silverbacklab.com/fi/bike-model/mountainbikes/slade-trail/ Hinta: 250€ Paikkakunta: Pirkkala Maakunta: Pirkanmaa Yhteystiedot: YV / 0400790180
ctarys Kirjoitettu 18. Heinäkuuta, 2020 Kirjoitettu 18. Heinäkuuta, 2020 Moro. Kiinnostaa. Voisin tulla ylihuomenna katsomaan/hakemaan?
example Kirjoitettu 18. Heinäkuuta, 2020 Kirjoittaja Kirjoitettu 18. Heinäkuuta, 2020 Juuri nyt, ctarys kirjoitti: Moro. Kiinnostaa. Voisin tulla ylihuomenna katsomaan/hakemaan? Sopii, huomisen olen vielä vapaalla / kotosalla. Ota puhelinnumeroon yhteyttä, jotta voidaan sopia tarkemmin.
Recommended Posts
Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään
Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun
Luo käyttäjätili
Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!
Luo uusi käyttäjätiliKirjaudu sisään
Sinulla on jo käyttäjätili?
Kirjaudu sisään