Jambouh Kirjoitettu 14. Heinäkuuta, 2020 Kirjoitettu 14. Heinäkuuta, 2020 (muokattu) Merkki: Ghost Malli: Lector 4.9 LC Lyhyt kuvaus: Maastopyörä Rungon koko: L Kuvaus: Myyntiin uuden fillarin tieltä huippu nopea ja ketterä jäykkäperä. Speksit löytyy täältä: https://www.sunsetmtb.co.uk/shop/index.php?product_id=7202 Ero noihin spekseihi on erikseen ostetut DT Swiss E 1700 spitline etukiekko, takakiekko X 1900 spitline, kummatkin tubeles ready. Litkut on jo valmiina paikoillaan. Renkaat maxxis ikon 2.2, stemma race ready flätti ja satulana spezialiced. Hiilikuitu runko, 100 mm joustoa (keula huollettu viime syksynä) kiekkojen laakerit vaihdettu myös samalla. Takapakka ja ketjut uusittu marraskuussa. Pyörä on ollut itselläni treenipyöränä, olen ajanut 90 % pyöräteillä talvisin. Kesät pyörä on ollut varastossa. (olen maantiepyöräilijä). Olen omistanut pyörän nyt 2 vuotta. Juurakkoa tai muita epämääräisyyksiä tämä on nähnyt hyvin hyvin harvoin. Pyörä kaipaa keskiölaakerin vaihtoa jossakin vaiheessa, sitä en itse lähde enää tekemään. Huomioitu hinnassa. Polkimet, juomapulloteline ja garmin teline ei kuulu kauppaan. Mieluiten nouto, jolloin pyörän näkee samalla. Mutta voin lähettää, ostajan piikkiin. Kuvia saa lisää pyynnöstä. Hinta: 1200 e Paikkakunta: Kuopio Maakunta: Pohjois-Savo Yhteystiedot: J.huovinen94(at)Gmail.com Muokattu: 14. Heinäkuuta, 2020, käyttäjä: Jambouh
Recommended Posts
Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään
Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun
Luo käyttäjätili
Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!
Luo uusi käyttäjätiliKirjaudu sisään
Sinulla on jo käyttäjätili?
Kirjaudu sisään