Saastamoine Kirjoitettu 14. Heinäkuuta, 2020 Kirjoitettu 14. Heinäkuuta, 2020 (muokattu) Merkki: Rossano Malli: Touring Lyhyt kuvaus: Retkipyörä / hybridi Rungon koko: Satulaputki 54 cm ja vaakaputki 58 cm Kuvaus: Vaihto Cyclo Cross tai Gravel pyörään!!! Rossano Touring olisi myynnissä. Ostin tämän muutama kuukausi sitten ja sitä ennen ollut reilu neljä vuotta tallissa. Rakentelin tästä huolella itselle mieluisan kesäpyörän, mutta runko ikävästi inan liian pieni minulle (olen 190cm). Satulaputki 54 cm ja vaakaputki 58 cm. Vaihdoin itse pyörään 1*9 voimansiirron, koska ei ole tarvetta 27 vaihteelle. Samalla huolsin pyörää varsinkin voimansiirron ja päivitin osia. Täysin uudet osat: Shimano Deore vaihtaja ja vaihdevaijeri Shimano 9 lehtinen 11 - 34 takapakka Truvativ 42 piikkinen eturatas Shimano Deore XT ketjut Flätti-polkimet mallia marketti Gripit Etutavarteline, 10kg kantavuus + Schwable Energize Plus Tour kumit ja sisurit 100mm stemmi ja siihen tanko Brooks satula (pieni vekki etuosassa) Lisäksi kammet ollut irti ja keskiölaakeri tarkistettu ja laitettu uudet vaseliinit. Se menee vielä monet monet kesät. Pyörä on alunperinkin laadukkaista osista kasattu huippu retkipyörä. Rossano on vielä kaiken lisäksi suomalainen pyörämerkki. Osasarja ennen omia päivityksiä oli Shimanon Deore LX. Siitä on jäljellä hydrauliset levyjarrut sekä kammet. Mukaan saa takatavaratelineen ja kunnon etulokarin Hinta: €550 Paikkakunta: Turku Maakunta: Varsinais-Suomi Yhteystiedot: nollaneljäviisi 8590133 [email protected] Muokattu: 25. Helmikuuta, 2021, käyttäjä: Joonasnummela
tepiK Kirjoitettu 24. Helmikuuta, 2021 Kirjoitettu 24. Helmikuuta, 2021 Terve! Onko pyörä vielä myynnissä?
Saastamoine Kirjoitettu 25. Helmikuuta, 2021 Kirjoittaja Kirjoitettu 25. Helmikuuta, 2021 Morjes, valitettavasti myyty jo.
Recommended Posts
Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään
Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun
Luo käyttäjätili
Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!
Luo uusi käyttäjätiliKirjaudu sisään
Sinulla on jo käyttäjätili?
Kirjaudu sisään