anttipj Kirjoitettu 3. Kesäkuuta, 2011 Kirjoitettu 3. Kesäkuuta, 2011 Myynnissä hyväkuntoinen, hyvillä osilla ja hyvässä huolenpidossa ollut Trek 6700. Pyörä on ollut viime vuodet melko vähäisellä käytöllä ja lähinnä työmatka-ajossa. Pyörän olen hankkinut 2004 ja olen sen ainoa omistaja. Alkuperäiset kuitit löytyy ja rungolla on elinikäinen takuu.Tässä hiukan osalistaa:- Keula: Rock Shox Reba Race 100mm Poplockilla (lukitusvipu tangossa)- Kiekot: Navat XT, Pinnat DT Comp ja Mavic 717 kehät- Osasarja täysi XT- Takapakka: XT 11-32- Satulatolppa: Thomson Elite- Satula: Fizik Gobi XM K:Ium- Ohjainlaakeri: Race Face Deus- Stemmi: Ritchey WCS 100mm- Polkimet: Shimano PDM-520- Jarrut: Takajarru Juicy 7 ja etujarru Hayes HFX 9jne.- Renkaat: edessä Nobby Nic, takana Race King- Lisäksi mukaan varakorvake, Trekin lyhythihainen ajopaita sekä Racing Ralph rengasVoimansiirto (eturattaat, takapakka, ketjut) on uusittu täysin loppuvuodesta 2010 sisältäen etu&takavaihtajan sekä vaihdevaijerit suojakuorineen.Pyörä on sopiva n. 170-177cm pituiselle. Itse olen 173cm.Pyörä löytyy Tampereelta, jossa sitä pääsee katsomaan ja koeajamaan. Asiallisia tarjouksia otetaan vastaan (+550eur ->) [attachment=2]Trek_6700.JPG[/attachment][attachment=0]Reba.JPG[/attachment]
Recommended Posts