Samporuo Kirjoitettu 13. Heinäkuuta, 2020 Kirjoitettu 13. Heinäkuuta, 2020 Merkki: Gravel/ Malli: Cyclo Lyhyt kuvaus: Monikäyttöinen pyörä Rungon koko: L-XL Kuvaus: Haussa monikäyttöinen pyörä 188 cm kuskille. Haluaisin pyörällä ajaa maantielenkkiä, retkipyöräilyä ja jokapäiväistä ajoa. Paikat pitäisi olla lokasuojille ja taakkatelineelle. Pyörän paino saisi olla alle 10 kg. Pyörässä saisi olla hiilikuituhaarukka, runkomateriaalilla ei niin väliä. V-jarruihin en lähde, levyjarrut pakolliset. Mieluummin tietysti hydrauliset, mutta mekaanisetkin käyvät. Osasarja esim. 105 tai GRX. Kaksista kiekoista plussaa, jotta toisille saa maantiekumit ja toisille esim. nastat tai gravel-kumit. Pyörää voin parin tunnin ajomatkan päästä tulla hakemaan, myös Jyväskylään käy matka joten sieltäkin päin voi tarjota. Hinta: Alle 1000€ Paikkakunta: Loimaa Maakunta: Varsinais-Suomi Yhteystiedot: -
m1nakok5 Kirjoitettu 13. Heinäkuuta, 2020 Kirjoitettu 13. Heinäkuuta, 2020 Tämä ei varmaan tule kyseeseen kun sijaitsee Joensuussa? Trek Checkpoint al3 viime kesältä. Itse olen 189cm.
Samporuo Kirjoitettu 14. Heinäkuuta, 2020 Kirjoittaja Kirjoitettu 14. Heinäkuuta, 2020 13.7.2020 klo 20.16, m1nakok5 kirjoitti: Tämä ei varmaan tule kyseeseen kun sijaitsee Joensuussa? Trek Checkpoint al3 viime kesältä. Itse olen 189cm. Moi, ehkä vähän turhan pitkälti tulee pyörän haulle matkaa.
Recommended Posts
Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään
Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun
Luo käyttäjätili
Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!
Luo uusi käyttäjätiliKirjaudu sisään
Sinulla on jo käyttäjätili?
Kirjaudu sisään