Köpö Kirjoitettu 8. Heinäkuuta, 2020 Kirjoitettu 8. Heinäkuuta, 2020 Merkki: Ridley Malli: Supercross L/56 Tuusula Lyhyt kuvaus: Cyclocross Rungon koko: L/56 Kuvaus: Myydään kuvassa esiintyvä Ridley Supercross. -Hiilikuituhaarukka edeasä ja takana, menee pehmeästi -Shimano 105 vaihteet -shimano kiekot -runkokoko on arvio, kokomerkintää ei löydy -olen itse 183cm ja inseam 83. Suht sopivalta tuntuu -paino noin 9-10 kg. (Ei mitattu kunnon vaa'alla) -uudet tankoteipit -uudet ketjut ja rattaat -Toimii hienosti, ei natise eikä kitise. -keskiö laakeri uusittu -Vuosimalli noin -2007 -pyörä on koottu uutena harrastajan toimesta rungosta joka on uutena maksanut kaupassa noin 1600 €. Siihen osat päälle. -pyörällä on ajettu noin 6000 km. Pyörä on hyvässä kunnossa. -ollut minulla noin kuukauden, mutta eipä tälle nyt minulla oikein käyttöä ole. Omistushistoria tiedossa, laillinen on. -mahtuu myös leveämmätkin kumit esim gravelseikkailuja varten. Kokeiltu 40mm jotka vielä täpärästi meni. Lukkopolkimilla tai Kaupat vain kasvotusten ja maksu käteisellä/mobile pay. Hinta: 1 Paikkakunta: Tuusula Maakunta: Uusimaa Yhteystiedot: Nopea, kevyt ja monipuolinen mukava pyörä!
Recommended Posts
Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään
Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun
Luo käyttäjätili
Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!
Luo uusi käyttäjätiliKirjaudu sisään
Sinulla on jo käyttäjätili?
Kirjaudu sisään