Watsi Kirjoitettu 3. Heinäkuuta, 2020 Kirjoitettu 3. Heinäkuuta, 2020 Brand: Specialized Model: Demo 8 FSR II Short description: DH 27.5" Frame size: M Description: Myyntiin Spessun DH-pyörä vuosimallia 2015. Pyörä on hyvässä kunnossa ja mitään isompaa ongelmaa ei ole havaittavissa. Toki käytönjälkiä on siellä ja täällä. Pyörä lähtee myyntiin, koska ajopäiviä on kertynyt aivan liian vähän. Ostin pyörän 2019, jolloin se oli hyvin pitkälti läpikäyty ja huollettu tulevaa kautta varten. Hankinnan jälkeen olen tällä ajanut 7 ajopäivää. Huoltohistoria: Keula ja iskari huollettu 2019 alkuvuodesta Linkusto huollettu 2019 alkuvuodesta Keskiö vaihdettu 2019 alkuvuodesta Vaihtaja ja ketju vaihdettu 2019 alkuvuodesta Osalista: Keula: RockShox Boxxer Team 650b Takaiskari: Öhlins TTX22M - CaneCreek 450 lbs jousella Kiekot: DT Swiss / Specialized Hi Lo / Roval 650b Renkaat: Maxxis Shorty / DHR / High Roller Jarrut: Sram Guide RSC – Satulat vaihdettu Code Jarrulevyt: Sram centerline 200/180mm Kampisarja: Sram X0 DH, PF30 Vaihtaja: Sram GX, Short Cage Vaihtajanvipu: Sram X9 Tanko: Renthal Fatbar 780mm Gripit: Renthal Kevlar Stemmi: Specialized Satulatolppa: Iridium Satula: SDG Duster Lisätietoja: https://www.specialized.com/sv/en/demo-8-ii/p/65240 Price: 1800 € City: Espoo Province: Uusimaa Contact information: YV
Kemppera Kirjoitettu 3. Heinäkuuta, 2020 Kirjoitettu 3. Heinäkuuta, 2020 Onko lsää kuvia saatavilla, takaiskariin vissiin vaihdettu jousi? kuuluuko mitään ylimääräisiä ääniä polettaessa tai lasketessa mäkeä
Watsi Kirjoitettu 3. Heinäkuuta, 2020 Kirjoittaja Kirjoitettu 3. Heinäkuuta, 2020 Kuvia tarkoitus napata lisää viikonlopun aikana. Jousi on vaihdettu CaneCreekin 450lbs jouseksi. Viime kerran olen tällä pyörällä ajanut viime kesänä ja en heti muista mitään poikkeuksellisia ääniä.
Ville hi Kirjoitettu 15. Heinäkuuta, 2020 Kirjoitettu 15. Heinäkuuta, 2020 Moro! Laitatko viestiä olen kiinnostunut pyörästä. 040 1471457
Recommended Posts
Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään
Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun
Luo käyttäjätili
Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!
Luo uusi käyttäjätiliKirjaudu sisään
Sinulla on jo käyttäjätili?
Kirjaudu sisään