Ahtos Kirjoitettu 23. Kesäkuuta, 2020 Kirjoitettu 23. Kesäkuuta, 2020 Merkki: Myyty! Focus Malli: Cayo Evo 6.0 Lyhyt kuvaus: Hiilikuiturunkoinen pyörä Rungon koko: M/54 Kuvaus: Focuksen hiilikuiturunkoinen (haarukka myös hiilikuitua) pyörä myynnissä. Runkokoko on M/54 ja oon itse 180 cm pitkä ja on ollut juuri sopiva. Pyörä on 2013 vuosimallia ja alla olevasta linkistä saat tarkemmat speksit. Pyörä on tosi siistissä kunnossa. Shimanon 105 osasarja (etuvaihtaja Tiagra), mutta kampi on vaihdettu Sramin Rivaliin. Myyn pyörän kun haluan vaihtaa sen cyclocrossiin. Voi ehdottaa myös vaihtoa hiilikuiturunkoiseen Cycloon. https://www.peakcyclesport.com/m1b0s6p8/FOCUS-Cayo-Evo-6-0-(Compact-Double)-2013 Hinta: 950 € Paikkakunta: Lahti Maakunta: Päijät-Häme Yhteystiedot: Yksityisviesti
Alfred Kirjoitettu 30. Kesäkuuta, 2020 Kirjoitettu 30. Kesäkuuta, 2020 On 6/23/2020 at 4:00 PM, Ahtos said: Merkki: Focus Malli: Cayo Evo 6.0 Lyhyt kuvaus: Hiilikuiturunkoinen pyörä Rungon koko: M/54 Kuvaus: Focuksen hiilikuiturunkoinen (haarukka myös hiilikuitua) pyörä myynnissä. Runkokoko on M/54 ja oon itse 180 cm pitkä ja on ollut juuri sopiva. Pyörä on 2013 vuosimallia ja alla olevasta linkistä saat tarkemmat speksit. Pyörä on tosi siistissä kunnossa. Shimanon 105 osasarja (etuvaihtaja Tiagra), mutta kampi on vaihdettu Sramin Rivaliin. Myyn pyörän kun haluan vaihtaa sen cyclocrossiin. Voi ehdottaa myös vaihtoa hiilikuiturunkoiseen Cycloon. https://www.peakcyclesport.com/m1b0s6p8/FOCUS-Cayo-Evo-6-0-(Compact-Double)-2013 Hinta: 950 € Paikkakunta: Lahti Maakunta: Päijät-Häme Yhteystiedot: Yksityisviesti Hi I am interested in your road bike. How can we organize to see the bike in person? I am in Espoo for a holiday. You can contact me vi whatsapp +6421797927 - Alfred
Alfred Kirjoitettu 30. Kesäkuuta, 2020 Kirjoitettu 30. Kesäkuuta, 2020 Hi I am interested in your road bike. How can we organize to see the bike in person? I am in Espoo for a holiday. You can contact me vi whatsapp +6421797927 - Alfred
MeisterLabs Kirjoitettu 30. Kesäkuuta, 2020 Kirjoitettu 30. Kesäkuuta, 2020 2 hours ago, Alfred said: Hi I am interested in your road bike. How can we organize to see the bike in person? I am in Espoo for a holiday. You can contact me vi whatsapp +6421797927 - Alfred Yeah, good luck selling your bike to this buffoon. Alfredo said he is going to meet me today at 1600 and does not intend to show up. Exact same message to me.
Recommended Posts
Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään
Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun
Luo käyttäjätili
Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!
Luo uusi käyttäjätiliKirjaudu sisään
Sinulla on jo käyttäjätili?
Kirjaudu sisään