Tommi_N Kirjoitettu 23. Kesäkuuta, 2020 Kirjoitettu 23. Kesäkuuta, 2020 Merkki: Maantiepyörä Malli: Maantiepyörä Lyhyt kuvaus: Maantiepyörä 191cm kuskille Rungon koko: L/XL Kuvaus: Ostetaan hyväkuntoinen maantiepyörä 191cm kuskille. Osasarjalla ei ole merkitystä kunhan on huollettu ja kaikki toimii. Haku onnistuu max. 2h säteellä Jyväskylästä. Ota yhteyttä ja lähetä myös kuva pyörästäsi. Hinta: 800 Paikkakunta: Jyväskylä Maakunta: Keski-Suomi Yhteystiedot: tommijuhani.nieminen (at) gmail.com tai nolla neljä nolla 3024492
Hessu66 Kirjoitettu 22. Heinäkuuta, 2020 Kirjoitettu 22. Heinäkuuta, 2020 2 minuuttia sitten, Hessu66 kirjoitti: Moro vieläkö olet etsimässä maatiepyörää? Täältä vois löytyä. t. Heikki
Tommi_N Kirjoitettu 23. Heinäkuuta, 2020 Kirjoittaja Kirjoitettu 23. Heinäkuuta, 2020 Moi, Ei ole vielä löytynyt. Voisitko kertoa enemmän pyörästä? Minkälaista hintaa pyydät?
Hessu66 Kirjoitettu 23. Heinäkuuta, 2020 Kirjoitettu 23. Heinäkuuta, 2020 (muokattu) Se on Cervelo R3 Sramin Redin osasarjalla, Rotorin kammilla ja FFWD tuubikiekoilla. Olen ostanut rungon Tampereelta Signaturesta. Siitä on aikanaa S. Ilonen korjannut takahaarukanpään, eli se on ollut murtunut. Runko itsessään on ollut jinkun ruotsalaisen teamin kisarunko ja minä olen itse kasannut sen sellaiseksi kuin se on tällä hetkellä. Kisaa ei ole ajettu mutta paljon muuten kyllä. Nyt se on jäänyt vähemmälle käytölle kun ulkoilutan Cervelo R5:ta. Runkokoko 58, itse olen 191 cm. hinta 1000€ Muokattu: 23. Heinäkuuta, 2020, käyttäjä: Hessu66
Kotariko Kirjoitettu 23. Heinäkuuta, 2020 Kirjoitettu 23. Heinäkuuta, 2020 Minulla olisi erittäin siisti Bianchi Impulso 105 C2C kokoa 61cm. Runko alumiinia, etuhaarukka hiilikuitua ja osasarja Shimano 105. Alla uudehkot Continental GP5000 -renkaat. Itse olen 191cm ja minulle tuo on ollut hyvän kokoinen. Saan uuden pyörän huomenna perjantaina, siksi myyn. Hinta 650€. Laitan tarvittaessa lisää kuvia. Pyörä on Tampereella.
Recommended Posts
Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään
Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun
Luo käyttäjätili
Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!
Luo uusi käyttäjätiliKirjaudu sisään
Sinulla on jo käyttäjätili?
Kirjaudu sisään