Assi Puistolahti Kirjoitettu 22. Kesäkuuta, 2020 Kirjoitettu 22. Kesäkuuta, 2020 Brand: Rossano Model: Rossano Short description: Cyclocross Frame size: 52 Description: Erittäin laadukas kotimainen Rossano Cross cyclocross pyörä 28 renkailla ja 2 x 9 vaihteilla. - Shimano 105 osasarja - Shimano levyjarrut - Kevyt hydroformiloitu alumiinirunko koko 52cm sopii 165-175cm pitkälle kuljettajalle. Pyörä on ollut n. 1,5 vuotta työmatkapyöräilykäytössä, mutta on minulle liian iso (olen n.160 cm). Vaihteet vaativat herkkää otetta. Mukaan nastarenkaat. Price: 550 City: Helsinki Province: Uusimaa Contact information: [email protected]
Kallokallo Kirjoitettu 22. Kesäkuuta, 2020 Kirjoitettu 22. Kesäkuuta, 2020 Hei, Missä päin Helsinkiä pyörä sijaitsee? Voisiko testiajaa esim ti/ke/to.
Assi Puistolahti Kirjoitettu 23. Kesäkuuta, 2020 Kirjoittaja Kirjoitettu 23. Kesäkuuta, 2020 Hei, Pyörää on tänään tulossa testiajaamaan yksi kiinnostunut. Ilmoittelen jos ei sovi hänelle niin voit toki tulla kokeilemaan. Terveisin, Assi
Aleksi leppinen Kirjoitettu 27. Kesäkuuta, 2020 Kirjoitettu 27. Kesäkuuta, 2020 OLEN KIINNOSTUNUT OSTAMAAN!! voinko heti huomenna tulla tekemään kaupat? 😊
Siljander Kirjoitettu 28. Kesäkuuta, 2020 Kirjoitettu 28. Kesäkuuta, 2020 Moikka! Täällä myös yksi kiinnostunut! Tulisin mielelläni testiajolle. -Silja
Recommended Posts
Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään
Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun
Luo käyttäjätili
Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!
Luo uusi käyttäjätiliKirjaudu sisään
Sinulla on jo käyttäjätili?
Kirjaudu sisään