ASalo Kirjoitettu 5. Kesäkuuta, 2020 Kirjoitettu 5. Kesäkuuta, 2020 Merkki: Tunturi Malli: retkipyörästä modattu Lyhyt kuvaus: retrosinkula Rungon koko: 52cm Kuvaus: Tunturin kasariretkipyörän rungosta modattu sinkula. - Runkokoko 52cm. Itse olen 182cm ja sopii hyvin, mutta kovin paljoa pidemmälle kaverille en tätä suosittelisi. - Rengaskoko 37-584 (26") - Noin 4v sitten modattu, silloin hankittu myös uudet kiekot, vapaaratas, renkaat ja satula. Tästä ajasta pyörä on ollut noin 2v varastoituna. - Liikkuvat osat pidetty hyvässä kunnossa. Ketju vaihdettu viime syksynä ja on lähes ajamaton - Huom. kerrostalon pyöräkellaria varten tehty kapea stonga 47cm. (Löytyy leveämpikin, ks. alla) - Kuvan lukko tulee mukaan. Se on nippusiteillä kiinni ja saa myös irti jälkiä jättämättä. Tunnetut viat tai puutteet: - Pieniä kosmeettisia virheitä siellä täällä (pieniä ruostelänttejä ym.), näkyvät aika hyvin kuvissa - Pari talvea ulkolämpötilassa säilytystä on jättänyt jälkiä. Maalipinta kupruaa paikoitellen ja ulkokumit aavistuksen haurastuneet kuten kuvissa näkyy. Huom. löytyy myös tällaiset tarvikkeet, joista voidaan leipoa pakettihinta: - Pikakiinnitteiset hopeiset SKS Raceblade-lokarit - Leveämpi cruiser-stonga joka minulla on täällä myynnissä -> Huom. joudut sitten vaihtamaan myös jarruvaijerin Hinta: 175€ Paikkakunta: Vantaa Maakunta: Uusimaa Yhteystiedot: YV tai salo piste antti at gmail dot com
Recommended Posts
Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään
Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun
Luo käyttäjätili
Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!
Luo uusi käyttäjätiliKirjaudu sisään
Sinulla on jo käyttäjätili?
Kirjaudu sisään