Coasting Kirjoitettu 1. Kesäkuuta, 2020 Kirjoitettu 1. Kesäkuuta, 2020 Merkki: Canyon Malli: Ultimate CF SL Lyhyt kuvaus: maantiepyörä Rungon koko: S Kuvaus: Hyväkuntoinen Canyon Ultimate hiilikuitupyörä. Runko vm 2014 ja Ultimate 6800 (2x11) vaihteet vaihdettu 2017. Pyörällä olen ajanut 9000 km enkä kaatunut. Pyörä säilytetty sisällä lämpimässä. Joitain naarmuja kuljetuksesta löytyy. Kaikki kuluvat osat vaihdettu säännöllisesti. Kiekot Shimano R500 ja päällä uuden veroiset Conti GP 4-season. Ohjaustanko hiilikuituinen Superlogic. Vaihtoehtoisesti alkuperäinenkin löytyy. Polkimet eivät kuulu kauppaan. Olen 177 cm ja minulle juuri sopiva. Canyonin suositus on 172-177 cm Myyn uuden tieltä ja tämä seissyt jo viime vuoden varapyöränä tallissa. Kirkkonummella voi koepolkea. Hinta: € 1100 Paikkakunta: Kirkkonummi Maakunta: Uusimaa Yhteystiedot: YV
Agge2011 Kirjoitettu 1. Kesäkuuta, 2020 Kirjoitettu 1. Kesäkuuta, 2020 Hei! Tarjoan 1000€. Voisimme tulla noutamaan pyörän tänään jos hinta on ok. terveisin, Sari F
Coasting Kirjoitettu 1. Kesäkuuta, 2020 Kirjoittaja Kirjoitettu 1. Kesäkuuta, 2020 Moi, ikävä kyllä pyörä ehti jo mennä.
Recommended Posts
Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään
Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun
Luo käyttäjätili
Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!
Luo uusi käyttäjätiliKirjaudu sisään
Sinulla on jo käyttäjätili?
Kirjaudu sisään