nikkkke Kirjoitettu 31. Toukokuuta, 2020 Kirjoitettu 31. Toukokuuta, 2020 Merkki: On-One Malli: Inbred Lyhyt kuvaus: Täysjäykkä 29 sinkula maastoon Rungon koko: Large Kuvaus: Myydään rakkaudella säilytty, vähän ulkoilutettu ja kelpo paloista kasattu On-One Inbred. Tämä on rehellisesti ollut tallissa kesästä 2018. Jäi cyclocross villityksessä orvoksi. Muutamat Tahko MTB:t on tällä käyty hassuttelemassa ja kevyttä kesäharrastelua on enimmäkseen kokenut. Äärimmäisen hauska ja rullaava fillari. Jäykkikiseksi kulkee mainiosti keskuspuiston juurissa tubeless kumiensa ansiosta. Raaka vehje. Kaikki pelaa. Mä olen itse 184 cm pitkä ja tää on hyvän tuntuinen. Myydään kuvien mukaisilla paloilla. Lista alla: Runko: On-One Inbred 29" SS Large. Luulen että pystyputki on 19". Mittoja saa jos kysyy. Nokka: On-One Carbon MTB fork Kiekot: ZTR Crest 29" Navat: Hope EVO Pro2 Jarrut: Formula RX Hydrauliset toki Ohjaustanko: Easton, Hiilikuitua, 720mm Etukumi: Maxxis Ardent 2,3" Tubeless Takakumi Maxxis Ardent 2,15" Tubeless Kammet: Raceface Atlas 175mm Eturatas: Raceface 32 piikkinen Takaratas: 19 piikkinen Surly, muistaakseni. Stemmi: Hope, lyhyt Headsetti: FSA Orbit XL 2 Keskiölaakeri: Shimano, perus. Saltulaputken kiinnike: Hope, tärkee. Satulaputki: noname Satula: Selle Italia Turbo Polkimet: Pannaan jotkin flätit matkaan! Hinta: Myyty Paikkakunta: Vantaa Maakunta: Uusimaa Yhteystiedot: Tekstarilla tai Whatsappilla numerosta o5o3143716
Recommended Posts
Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään
Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun
Luo käyttäjätili
Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!
Luo uusi käyttäjätiliKirjaudu sisään
Sinulla on jo käyttäjätili?
Kirjaudu sisään