Jump to content
Yritystilien käyttäjät huomio! Ilmoituksien hinnat puolitettu. ×

Zbike cc2 Cyclocross, S, Espoo

Recommended Posts

Kirjoitettu

Merkki: Zbike

Malli: cc2

Lyhyt kuvaus: Cyclocross

Rungon koko: S

Kuvaus: Myydään käytettynä ostettu pari vuotta minua palvellut, mutta yli kymmenen vuotta vanha mainio kevyt, alumiinirunkoinen, hiilikuituhaarukkainen cyclocross. Työmatka-ajoon optimoitu, eli mukana tarakka ja lokarit. Tästä mainio ensipyörä jos mietit harrastuksen/työmatkapyöräilyn aloittamista. Viime kesänä huollettu liikkeessä, säilytetty sisällä. Mahdollista ostaa uudet käyttämättömät 25mm Continental Gatorskin -renkaat mukaan +50€ (tai vaihda haluamasi kokoiset nykyisten 25mm tilalle). Kaksipuoleiset polkimet. Jotain pientä huoltoa varmaan joutuu tekemään (ketju/renkaat), huomioitu hinnassa. Mahdollisuus koeajaa Espoossa.

Hinta: 350€

Maakunta: Uusimaa

Yhteystiedot: Laita yksityisviesti!

IMG_20200531_104937.jpg

Kirjoitettu

Moikka,

Olen kiinnostunut pyörästä ja tulisin mieluusti pyörää koeajamaan. Onnistuisiko huomenna tiistaina 2.6 tai keskiviikkona 3.6?

minut tavoittaa numerosta 0451118582z

//Riina Mäkinen 

21 tuntia sitten, kahola kirjoitti:

Merkki: Zbike

Malli: cc2

Lyhyt kuvaus: Cyclocross

Rungon koko: S

Kuvaus: Myydään käytettynä ostettu pari vuotta minua palvellut, mutta yli kymmenen vuotta vanha mainio kevyt, alumiinirunkoinen, hiilikuituhaarukkainen cyclocross. Työmatka-ajoon optimoitu, eli mukana tarakka ja lokarit. Tästä mainio ensipyörä jos mietit harrastuksen/työmatkapyöräilyn aloittamista. Viime kesänä huollettu liikkeessä, säilytetty sisällä. Mahdollista ostaa uudet käyttämättömät 25mm Continental Gatorskin -renkaat mukaan +50€ (tai vaihda haluamasi kokoiset nykyisten 25mm tilalle). Kaksipuoleiset polkimet. Jotain pientä huoltoa varmaan joutuu tekemään (ketju/renkaat), huomioitu hinnassa. Mahdollisuus koeajaa Espoossa.

Hinta: 350€

Maakunta: Uusimaa

Yhteystiedot: Laita yksityisviesti!

IMG_20200531_104937.jpg

Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään
  • Luo uusi...