kahola Kirjoitettu 31. Toukokuuta, 2020 Kirjoitettu 31. Toukokuuta, 2020 Merkki: Zbike Malli: cc2 Lyhyt kuvaus: Cyclocross Rungon koko: S Kuvaus: Myydään käytettynä ostettu pari vuotta minua palvellut, mutta yli kymmenen vuotta vanha mainio kevyt, alumiinirunkoinen, hiilikuituhaarukkainen cyclocross. Työmatka-ajoon optimoitu, eli mukana tarakka ja lokarit. Tästä mainio ensipyörä jos mietit harrastuksen/työmatkapyöräilyn aloittamista. Viime kesänä huollettu liikkeessä, säilytetty sisällä. Mahdollista ostaa uudet käyttämättömät 25mm Continental Gatorskin -renkaat mukaan +50€ (tai vaihda haluamasi kokoiset nykyisten 25mm tilalle). Kaksipuoleiset polkimet. Jotain pientä huoltoa varmaan joutuu tekemään (ketju/renkaat), huomioitu hinnassa. Mahdollisuus koeajaa Espoossa. Hinta: 350€ Paikkakunta: Espoo Maakunta: Uusimaa Yhteystiedot: Laita yksityisviesti!
RiinAlice Kirjoitettu 1. Kesäkuuta, 2020 Kirjoitettu 1. Kesäkuuta, 2020 Moikka, Olen kiinnostunut pyörästä ja tulisin mieluusti pyörää koeajamaan. Onnistuisiko huomenna tiistaina 2.6 tai keskiviikkona 3.6? minut tavoittaa numerosta 0451118582z //Riina Mäkinen 21 tuntia sitten, kahola kirjoitti: Merkki: Zbike Malli: cc2 Lyhyt kuvaus: Cyclocross Rungon koko: S Kuvaus: Myydään käytettynä ostettu pari vuotta minua palvellut, mutta yli kymmenen vuotta vanha mainio kevyt, alumiinirunkoinen, hiilikuituhaarukkainen cyclocross. Työmatka-ajoon optimoitu, eli mukana tarakka ja lokarit. Tästä mainio ensipyörä jos mietit harrastuksen/työmatkapyöräilyn aloittamista. Viime kesänä huollettu liikkeessä, säilytetty sisällä. Mahdollista ostaa uudet käyttämättömät 25mm Continental Gatorskin -renkaat mukaan +50€ (tai vaihda haluamasi kokoiset nykyisten 25mm tilalle). Kaksipuoleiset polkimet. Jotain pientä huoltoa varmaan joutuu tekemään (ketju/renkaat), huomioitu hinnassa. Mahdollisuus koeajaa Espoossa. Hinta: 350€ Paikkakunta: Espoo Maakunta: Uusimaa Yhteystiedot: Laita yksityisviesti!
kahola Kirjoitettu 1. Kesäkuuta, 2020 Kirjoittaja Kirjoitettu 1. Kesäkuuta, 2020 Kiitos mielenkiinnosta, tämä menikin ihan kuumille kiville, eli myyty.
Recommended Posts
Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään
Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun
Luo käyttäjätili
Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!
Luo uusi käyttäjätiliKirjaudu sisään
Sinulla on jo käyttäjätili?
Kirjaudu sisään