SakkeJorma Kirjoitettu 24. Toukokuuta, 2020 Kirjoitettu 24. Toukokuuta, 2020 Merkki: Viner Malli: Settanta Shimano Ultegra 6800 Lyhyt kuvaus: Aero Roadbike Rungon koko: 52 Kuvaus: Loistavassa kunnossa oleva pari vuotta vanha, n. 3000km (Rungolla ja jarruilla) ajettu viimeisen 2 kesän aikana. Kyseinen laite mm täällä: http://planetxireland.com/products-page/viner-settanta/viner-settanta-shimano-ultegra-6800-aero-road-bike/ - tosin tässä kyseessä eri väri. Ostin itse viime kesänä jolloin tuolla oli ajettu 2500km ja oston yhteydessä vaihdettiin uudet: Satula (Fizik Arione), pakka (Shimano) sekä polkimet (Shimano). Tälle ei tarvi tehdä mitään muuta kuin ajaa. Myyn pois koska ostin jo uuden pyörän, joten menee tarpeettomana - hyvään käyttöön. Hinta: 1000€ - Tarjoa! Paikkakunta: Oulu Maakunta: Pohjois-Pohjanmaa Yhteystiedot: [email protected] tai +358 503839479 - Whatsapp
Tupikrvi Kirjoitettu 24. Toukokuuta, 2020 Kirjoitettu 24. Toukokuuta, 2020 Hei! Minkä kokoinen on ollut kuski? Alumiini vai hiilikuiturunko? T. Tuija Virtanen
SakkeJorma Kirjoitettu 25. Toukokuuta, 2020 Kirjoittaja Kirjoitettu 25. Toukokuuta, 2020 Moi Tuija Olen itse 174cm ja 60kg. Ko. Tällä setillä säädöt riittää hyvin noin 168-176 mitoille. Toki tarkat säädöt tulee tehdä huolella. Täyshiilikuitupyörä poislukien tietysti ohjaustanko. Pyörä on täysverinen kisapeli. T. Sakke
Recommended Posts
Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään
Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun
Luo käyttäjätili
Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!
Luo uusi käyttäjätiliKirjaudu sisään
Sinulla on jo käyttäjätili?
Kirjaudu sisään