Mauski Kirjoitettu 24. Toukokuuta, 2020 Kirjoitettu 24. Toukokuuta, 2020 Moro. Mitä kuljetustelinettä suosittelisitte fatbiken siirtelyyn? Mielummin vetokoukuun asennettava, kuin kattomalli. Saako esim. Thulen Euroride 941-telineeseen hankittua fatbiken kuljetukseen tarkoitetut rengasadapterit? Kiitos jo etukäteen!
H. Moilanen Kirjoitettu 27. Toukokuuta, 2020 Kirjoitettu 27. Toukokuuta, 2020 Valmista läskiadapteria ei noihin vetokoukkulaitureihin ole tiettävästi olemassa. Itse ratkaisin ongelman aikoinaan vetämällä nuo alkuperäiset muovit irti ja kiinnittämällä pultein 150 millisestä viemäriputkesta halkaistun kourun. Kourua varten tehdyt reiät eivät estä noiden alkuperäisten muovien käyttöä; vaihtaminen menee muutamassa minuutissa. Viemäriputken lisäksi tarvitaan pidemmät remmit; niitä saa vaikka Motonetistä muutaman euron kappalehintaan. Jos tarkoitus on kuskata kahta maasturia, ota kolmen fillarin laituri. Pyörien sovittelu laiturille on huomattavasti helpompaa.
Stube Kirjoitettu 8. Kesäkuuta, 2020 Kirjoitettu 8. Kesäkuuta, 2020 Itse olen kuljettanut yhtä fattyä ihan perinteisellä Thulen Hangout telineellä. Euroride 941:een (omistin aiemmin) ei ole varsinaisia adaptereita, mutta varmasti sellaiset voi itse askarrella. Thulen Euroway malliin fattyn saa tosin keskelle laitettua varsinaisten rengaspidikkeiden väliin, toimii se niinkin.
Recommended Posts
Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään
Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun
Luo käyttäjätili
Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!
Luo uusi käyttäjätiliKirjaudu sisään
Sinulla on jo käyttäjätili?
Kirjaudu sisään