Limu Kirjoitettu 24. Toukokuuta, 2020 Kirjoitettu 24. Toukokuuta, 2020 Merkki: O: Gravel-pyörä koko 54/56 M Malli: - Lyhyt kuvaus: - Rungon koko: 54/56 Kuvaus: Hakusessa laadukas gravel-pyörä. Tampereen alueelle tai muualle Etelä-Suomeen helpointa järjestää koeajo. Merkin suhteen olen tässä vaiheessa varsin avoin. Tarjoa ennakkoluulottomasti! Hinta: € max 2500 Paikkakunta: Vesilahti Maakunta: Pirkanmaa Yhteystiedot: [email protected] tai yv
Osku. Kirjoitettu 24. Toukokuuta, 2020 Kirjoitettu 24. Toukokuuta, 2020 5 tuntia sitten, Limu kirjoitti: Merkki: O: Gravel-pyörä koko 54/56 M Malli: - Lyhyt kuvaus: - Rungon koko: 54/56 Kuvaus: Hakusessa laadukas gravel-pyörä. Tampereen alueelle tai muualle Etelä-Suomeen helpointa järjestää koeajo. Merkin suhteen olen tässä vaiheessa varsin avoin. Tarjoa ennakkoluulottomasti! Hinta: € max 2500 Paikkakunta: Vesilahti Maakunta: Pirkanmaa Yhteystiedot: [email protected] tai yv Moro mulla olis tarjolla uudenveroinen Chebici teräsrungolla sijainti Tampere hp 1200e tarjota voi koko 58
Recommended Posts
Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään
Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun
Luo käyttäjätili
Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!
Luo uusi käyttäjätiliKirjaudu sisään
Sinulla on jo käyttäjätili?
Kirjaudu sisään