ansey Kirjoitettu 19. Toukokuuta, 2020 Kirjoitettu 19. Toukokuuta, 2020 Merkki: Crossari TRE Malli: Giant/Trek/Cannondale ym Lyhyt kuvaus: Cyclocross Rungon koko: M/54? Kuvaus: Ostetaan 54/m kokoinen krossari 176 pitkälle kuskille. Tampere tai 200km etäisyydeltä, mahdollisesti myös Oulusta. Saa olla vanhempikin, pitää olla levyjarrut ja osasarja Shimano 105/SRAM Rival tai parempi. Tarjoa rohkeasti. Hinta: 900€ Paikkakunta: Tampere Maakunta: Pirkanmaa Yhteystiedot: Yv
nousu96 Kirjoitettu 22. Toukokuuta, 2020 Kirjoitettu 22. Toukokuuta, 2020 moro..mulla ois tallisa ylimääräsenä cannondalen cyclocrossi..ostin 2015 ja siinä o polkimet vaa vaihettu..muute alkuperänen..ei oo tullu sille käyttöä ku käytän maastopyörää ennemmin...oon kemistä mutta voin tuus ouluu jos tarvii...ja kuvia voin laittaa watsapila jos kiinostaa...en muista mittää nuita vaihteitte merkkejä jne mutta kuvilaha ne selviää
Porohola Kirjoitettu 28. Toukokuuta, 2020 Kirjoitettu 28. Toukokuuta, 2020 Moro. Mulla olis tarjota siisti Giant AnyRoad cyclocross. Pyörä on Oulussa. Kuvia voin laitaa whatsapissa
ansey Kirjoitettu 29. Toukokuuta, 2020 Kirjoittaja Kirjoitettu 29. Toukokuuta, 2020 YV:tä mennyt molemmille.
Recommended Posts
Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään
Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun
Luo käyttäjätili
Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!
Luo uusi käyttäjätiliKirjaudu sisään
Sinulla on jo käyttäjätili?
Kirjaudu sisään