Kaks80neljä Kirjoitettu 18. Toukokuuta, 2020 Kirjoitettu 18. Toukokuuta, 2020 Merkki: Cube Malli: Cross Race 2015 Lyhyt kuvaus: cyclocross-pyörä Rungon koko: 56 Kuvaus: Reilun kesän ajettu (n. 1000 km). 105 osasarja. Uudet Scwalbe Sammy Slick 35-622 renkaat. Uudet ketjut + ne 1000 km ajetut orkkikset. Shimano Deore XT polkimilla. Käsikirja ostotodistuksella. Säilytetty sisällä kuivassa. Edit. Etuhaarukka hiilikuitua. Minulla pituutta 187cm. Hinta: 800€ Paikkakunta: Riihimäki Maakunta: Kanta-Häme Yhteystiedot: YV
Karmo Kirjoitettu 18. Toukokuuta, 2020 Kirjoitettu 18. Toukokuuta, 2020 (muokattu) Laitettu viestiä Muokattu: 18. Toukokuuta, 2020, käyttäjä: Karmo
VeskuVasa Kirjoitettu 18. Toukokuuta, 2020 Kirjoitettu 18. Toukokuuta, 2020 Moi, Olen kiinnostunut pyörästä, mutta olen Vaasasta asti. Onko nouto ainut mahdollisuus, vai vierailetko lähiaikoina täälläpäin? Tai edes Tampereella? T. Vesa
Kaks80neljä Kirjoitettu 18. Toukokuuta, 2020 Kirjoittaja Kirjoitettu 18. Toukokuuta, 2020 2 tuntia sitten, VeskuVasa kirjoitti: Moi, Olen kiinnostunut pyörästä, mutta olen Vaasasta asti. Onko nouto ainut mahdollisuus, vai vierailetko lähiaikoina täälläpäin? Tai edes Tampereella? T. Vesa Moi. Kyllä valitettavasti vain nouto, eikä siihen suuntaan asioita.. Vesa
Recommended Posts
Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään
Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun
Luo käyttäjätili
Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!
Luo uusi käyttäjätiliKirjaudu sisään
Sinulla on jo käyttäjätili?
Kirjaudu sisään