opanster Kirjoitettu 17. Toukokuuta, 2020 Kirjoitettu 17. Toukokuuta, 2020 (muokattu) Merkki: Rockshox Malli: Judy Gold 29+ 120mm boost Lyhyt kuvaus: Joustokeula Kuvaus: Myydään lähes uusi n. 5h ajettu Judy Gold 29+ boost. 150e Ostettu Roselta, kuitti mukaan. 20mm liian vähän joustoa omaan pyörään, saa mennä eteenpäin siksi. Tästä jonkun kurjan jousikeulan tilalle kunnon ilmakeula! Kaulaputkea jäljellä n. 20cm https://www.sram.com/en/rockshox/models/fs-jdyg-rl-a2 Hinta: 150e Paikkakunta: Turku Maakunta: Varsinais-Suomi Yhteystiedot: Yv Muokattu: 24. Toukokuuta, 2020, käyttäjä: opanster
z-ro Kirjoitettu 24. Toukokuuta, 2020 Kirjoitettu 24. Toukokuuta, 2020 Tervehdys. Kerroppas mulle, että mitä mittoja mun pitää tietää, että tiedän käykö tuo keula mulle. Ostin siis viime kesänä käyttäripyörän, nyt meni vanha hyppykeppi pahaksi ja tarttisin toisen. Vanhana maantiepyöräilijänä en ymmärrä joustokeuloista mittään.
Altapois Kirjoitettu 25. Toukokuuta, 2020 Kirjoitettu 25. Toukokuuta, 2020 Hei, onko akseli 15 x 110 mm
Altapois Kirjoitettu 25. Toukokuuta, 2020 Kirjoitettu 25. Toukokuuta, 2020 Ostan mikäli Akseli on edellä mainittu 15 x 110
Recommended Posts
Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään
Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun
Luo käyttäjätili
Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!
Luo uusi käyttäjätiliKirjaudu sisään
Sinulla on jo käyttäjätili?
Kirjaudu sisään