Aapos Kirjoitettu 13. Toukokuuta, 2020 Kirjoitettu 13. Toukokuuta, 2020 Merkki: Canyon Malli: Roadlite F6 Lyhyt kuvaus: maantiepyörä Rungon koko: 56 Kuvaus: Vm. 2011 oleva alumiinirunkoinen ja hiilikuitukeulainen maantiepyörä. Koko 56, itse olen 180cm pitkä, Inseam n. 86.5cm. Minun omistuksessa 2013 vuoden lopulta alkaen. Runko kelvollisessa kunnossa, ei lommoja tai muita isompia jälkiä, pintanaarmuja tähän ikään mennessä hieman kertynyt. Isompi huolto tehty keväällä -18. Tuolloin etu- ja takarattaat, ketju, vaijerit ja tankoteipit uusittu. Omat ajot enimmäkseen TT-pyörällä, joten kilometrit näillä osilla varsin vähäiset. Ainoa toiminnallinen huomio pyörässä tällä hetkellä, että muutamalla peräkkäisellä vaihteella hetkittäin vähäistä naksumista ja ketjun hyppäystä esiintyy. Tämän olettaisin osaavissa käsissä vaihteiden säädöllä hoituvan, omat taidot ei riitä. Putkiosat Ritchey WCS. Voimansiirto ja jarrut Shimano Ultegra, 2x10. Ultegra polkimet tarvittaessa pientä lisäkorvausta vastaan mukaan kauppaan. Kiekot Mavic Ksyrium Equipet, Renkaina Continental GP4000ii 25mm. Kokkolassa koeajettavissa. Lisäkuvia mahdollista saada. Hinta: 600€ Paikkakunta: Kokkola Maakunta: Keski-Pohjanmaa Yhteystiedot: yv tai asaranpaa(at)gmail.com
Recommended Posts
Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään
Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun
Luo käyttäjätili
Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!
Luo uusi käyttäjätiliKirjaudu sisään
Sinulla on jo käyttäjätili?
Kirjaudu sisään