pyörämies1947 Kirjoitettu 12. Toukokuuta, 2020 Kirjoitettu 12. Toukokuuta, 2020 Merkki: Insera Malli: NYX-E 29 Lyhyt kuvaus: etupää jousitettu Rungon koko: 54cm Moottorin teho: 250W Kuvaus: Insera NYX-E 29" sähkömaastopyörä. Rungon korkeus 54cm. Bafang keskimoottori. 10 vaihdetta. Deoren osasarja. Etupää jousitettu. Ohjatan ohjaustangosta. Olen vaihtanut uutena ohjaustangon kannattimen. Alkuperäinen tallella. Olen vaihtanut myös satulan. Alkuperäistä vastaava taikka parempi, käyttämätön satula tallella. Olen asentanut valon ja takavalon. Paristökäyttöisiä. Pyörä ehjä ja uudenveroinen. Hyvin pidetty. Ajettu tällä hetkellä alle 600 kilometriä. Kilometreihin tulee lisää noin 20/ajopäivä. Akku toimii hyvin. Sähköavustin toimii kuten pitää. Ostettu pyörätukusta 14.4.2018 ja kuitti on myös tallella. Huollettu Nice Bike nimisessä yrityksessä 13.5.2020. Hintapyyntö: 800e ja maksutapa käteinen. Sopii hyvin kaupunkiajoon, jossa pyörät minulla ollut. Puhelinnumeron saa yhteydenoton jälkeen. Hinta: 800€ Paikkakunta: Helsinki Maakunta: Uusimaa Yhteystiedot: sähköposti [email protected]
Recommended Posts
Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään
Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun
Luo käyttäjätili
Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!
Luo uusi käyttäjätiliKirjaudu sisään
Sinulla on jo käyttäjätili?
Kirjaudu sisään