ASalo Kirjoitettu 8. Toukokuuta, 2020 Kirjoitettu 8. Toukokuuta, 2020 Merkki: Felt Malli: Brougham Lyhyt kuvaus: Fiksi/Sinkula Rungon koko: 54 Kuvaus: https://www.thebikelist.co.uk/2014/felt/brougham 2014 ostettu ja lähes ympärivuotisessa käytössä ollut Feltti. Säännöllisesti huollettu ja toimii vielä hyvin, mutta muutamissa metallikohdissa (pultit, jouset) pientä ruostetta. Rungossa hyvin pientä naarmua/käytön jälkeä siellä sun täällä ja muutama kiveniskemä paikkamaalattu. Kammissa kenkäkulumaa ja satulatolpassa myös pienet skraidut, jotka näkyvät kuvissa. - Flip flop-napa, joka tällä hetkellä vapaarattaan puolella. - Alkuperäiset Vittoria Radonneur-touring-renkaat (700x28c). Laitoin ne juuri alle ja ovat lähes pakasta vedetyt (Olen itse Durano Plussilla ajellut alusta asti) - Vakiona tulleet, käyttämättömät häkkipolkimet. Löytyy myös käytettyjä SPD-lukkopolkimia jos kiinnostaa. Alkuperäisestä poikkeavia osia: - Selle Italia Max SLR Gel Flow-satula (On muuten ehkäpä paras satula jota olen koskaan käyttänyt, bibseillä tai ilman!) - Octane 40mm BMX-stemmi (Alkuperäinen 110mm tulee toki mukaan) - Troy Lee maastogripit - Mucky Nutz läppälokari Mukaan tulee myös nämä fillarin mukana tulleet, käyttämättömät osat: - Alkuperäinen stemmi (rungon värinen, 110mm, +-10mm rise) - Ketjunsuoja - Takajarru ilman paloja tai vaijereita (kahva ja jarrumekanismi) - Puolikas pullo paikkamaalia - Takajarruvaijerin ohjainpalat Hinta: 320€ Paikkakunta: Vantaa Maakunta: Uusimaa Yhteystiedot: YV tai salo piste antti at gmail dot com
Recommended Posts
Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään
Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun
Luo käyttäjätili
Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!
Luo uusi käyttäjätiliKirjaudu sisään
Sinulla on jo käyttäjätili?
Kirjaudu sisään