nisocee Kirjoitettu 6. Toukokuuta, 2020 Kirjoitettu 6. Toukokuuta, 2020 (muokattu) Merkki: - Malli: - Lyhyt kuvaus: maantiepyörä Rungon koko: 50-53 Kuvaus: 167cm pätkälle kuskille hakusessa ensimmäinen maantiepyörä harrastuksen aloittamiseksi. Hinta: <900€ Paikkakunta: Helsinki Maakunta: Uusimaa Yhteystiedot: yv tai [email protected] Muokattu: 6. Toukokuuta, 2020, käyttäjä: nisocee
macharza Kirjoitettu 12. Toukokuuta, 2020 Kirjoitettu 12. Toukokuuta, 2020 Moi, Mulla olisi Willier Isoard hiilari pyörä, hiilikuitukiekoilla. Voisi käydä sulle, koska koko S Menisi tohon hintaluokkaan hyvin. Pyörä on seissyt muutaman kesän nyt, kun olen keskittynyt enemmän maastopyöräilyyn.
nisocee Kirjoitettu 14. Toukokuuta, 2020 Kirjoittaja Kirjoitettu 14. Toukokuuta, 2020 Moi! Millasta hintaa olit ajatellut ja missäpäin suomea pyörä on?
ekku15 Kirjoitettu 31. Toukokuuta, 2020 Kirjoitettu 31. Toukokuuta, 2020 12.5.2020 klo 21.26, macharza kirjoitti: Moi, Mulla olisi Willier Isoard hiilari pyörä, hiilikuitukiekoilla. Voisi käydä sulle, koska koko S Menisi tohon hintaluokkaan hyvin. Pyörä on seissyt muutaman kesän nyt, kun olen keskittynyt enemmän maastopyöräilyyn. Voisi.n olla kiinnostunut kyseisestä pyörästä jos vielä myynnissä
macharza Kirjoitettu 31. Toukokuuta, 2020 Kirjoitettu 31. Toukokuuta, 2020 3 hours ago, ekku15 said: Voisi.n olla kiinnostunut kyseisestä pyörästä jos vielä myynnissä Fillari on jo myyty
Recommended Posts
Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään
Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun
Luo käyttäjätili
Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!
Luo uusi käyttäjätiliKirjaudu sisään
Sinulla on jo käyttäjätili?
Kirjaudu sisään