ptoivola Kirjoitettu 5. Toukokuuta, 2020 Kirjoitettu 5. Toukokuuta, 2020 Brand: poistetaan Model: - Short description: - Frame size: 1234 Description: Päivitetty ilmoitus: https://www.fillaritori.com/topic/183891-bianchi-pico-d2-crono-mono-q-a-triathlontt-p%C3%A4ivitetty-52-kokkola/ Price: 1234 City: Kokkola Province: Keski-Pohjanmaa Contact information: poistetaan
Aittis Kirjoitettu 10. Toukokuuta, 2020 Kirjoitettu 10. Toukokuuta, 2020 Hei, Katselin Fillaritorin myyntihistoriaa vähän taaksepäin ja totesin v. 2016 olleen tarjolla Bianchi Pico d2 crono mono-q Ultegran osilla hintaan 1200 €. Itsellä tilanne se, että olen ajatellut ensi vuonna, kun täytän 70 v, osallistua tempoajon sm-kisoihin, joten olen pyörän hankintaa ajatellen vielä vähän etuajassa. Mitaleille tarvittavasta vauhdistakin puuttuu vielä n. 5 km/h, ja omassa painossakin on pudotettavaa vielä 5 - 10 kg. Todettakoon, että voitin duathlonissa 3 sm-kultaa 90-luvulla. Ajatuksena on ollut hankkia pyörä, millä pääsee treenaamaan aika-ajoasentoa ja tekemään kilpailunomaisia vetoja. Nykyisellä maantiepyörällä ei ehkä saa oikeaa tuntumaa. Tarjoamassasi pyörässä olisivat mittasuhteet kohdallaan, mutta hinta ei oikein vastaa sitä, mitä olen pyärältä hakemassa, ja jos sm-kisoihin päädytään, niin kalusto ei olisi siiloin kilpailuvaltti. Uusi pyörä odottaisi kuitenkin hankintaa.
ptoivola Kirjoitettu 11. Toukokuuta, 2020 Kirjoittaja Kirjoitettu 11. Toukokuuta, 2020 (muokattu) Tottakai yksillä perusvanteilla pyörän saa halvemmalla. Tässä paketissa on lisäksi levykiekko, 50mm Dura-ace kiekot ja rs30 kiekot. 600€ levykiekolla hintaa, 500€ Dura-ace 50m kiekoilla hintaa, 200€ RS30 kiekoilla hintaa erikseen ostettuna minulta. Pelkillä Specializedin vanteilla hinta on suunnilleen tuota 1200€ luokkaa. Muokattu: 11. Toukokuuta, 2020, käyttäjä: ptoivola laitettu selitys/vastaus
Recommended Posts
Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään
Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun
Luo käyttäjätili
Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!
Luo uusi käyttäjätiliKirjaudu sisään
Sinulla on jo käyttäjätili?
Kirjaudu sisään