Das_walross Kirjoitettu 4. Toukokuuta, 2020 Kirjoitettu 4. Toukokuuta, 2020 Brand: Täysjousto- tai ht-enduro Model: Merkillä ei väliä Short description: 26- tai 27,5-tuumainen enduro Frame size: L Description: Ostetaan varastetun pyörän tilalle enduro- / all mountain -maastopyörä. Haussa olisi kivikkoisemmille poluille ja satunnaiseen alamäkihurjasteluun sopiva pyörä 26- tai 27,5-tuumaisilla renkailla. Saa olla vanhempikin malli, kunhan iskarit on huollettu, vanteet suorat jne. Kosmeettiset kulumat eivät haittaa. Toivelistalla olisi: - kohtuullisen loiva ohjauskulma - kohtuullisen jämäkkä keula, 34-> - jämäkät läpiakselit - normaalilevyiset 26- tai 27,5-tuumaiset renkaat (ei plussakokoja) - runkokoko L tai M, olen 180 cm pitkä Varastettu Commencal Meta oli melko ihanteellinen: https://www.fillaritori.com/topic/182396-26039-commencal-meta-sx2-v-2013-j%C3%A4rvenp%C3%A4%C3%A4/ Ensisijaisesti olen kiinnostunut täysjoustosta, mutta sopivia jäykkäperiäkin voi tarjota. Myös runkoseteistä voidaan keskustella. Pystyn matkustamaan autolla tutustumaan tarkemmin pyörään. Price: Max. 900€ City: Järvenpää Province: Uusimaa Contact information: Yksityisviesti täällä tai sähköposti das_walross(at)hotmail.com
PasiHeiskanen Kirjoitettu 7. Toukokuuta, 2020 Kirjoitettu 7. Toukokuuta, 2020 Moi, Minulla olisi tarjolla 2017 vuoden YT Jeffsy 27 AL One, eli 27,5 fillareilla, L-kokoa ja 150 mm joustoa. Pyörä hyvässä kunnossa ja ollut vähällä käytöllä, viime kesänä ajettu 2 kertaa. Soittele jos kiinnostuit. t. Pasi 045-678 6970
Recommended Posts
Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään
Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun
Luo käyttäjätili
Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!
Luo uusi käyttäjätiliKirjaudu sisään
Sinulla on jo käyttäjätili?
Kirjaudu sisään