SunRunner Kirjoitettu 3. Toukokuuta, 2020 Kirjoitettu 3. Toukokuuta, 2020 (muokattu) Merkki: Cannondale Malli: Optimo Lyhyt kuvaus: Cyclocross-pyörä Rungon koko: 50 Kuvaus: Shimano 105/Tiagra osasarja. Cannondale jarrut. Truvativ Evita kammet. Alu runko ja Slice Ultra hiilikuituhaarukka. Mavic CXP22 Kiekot ja Vittoria Randonneur Pro renkaat. Pro LT-Race Stemmi ja Deda Elementi Piega tangot. Fizik Poggio penkki. Siisti ja toimiva pyörä, suoraan ajosta hiilikuitupyörän alta pois. Miinukset: Etuhaarukan lakassa kuljetusvaurio, näkyy kuvassa. Takajarrupalat alkaa olla vaihtokunnossa Hinta: MYYTY Paikkakunta: Uusikaupunki Maakunta: Varsinais-Suomi Yhteystiedot: tai yksitysiviesti Muokattu: 3. Toukokuuta, 2020, käyttäjä: SunRunner
Jzzu Kirjoitettu 3. Toukokuuta, 2020 Kirjoitettu 3. Toukokuuta, 2020 Moikka! Minkähän pituiselle tuo runkokoko parhaiten sopii?
SunRunner Kirjoitettu 3. Toukokuuta, 2020 Kirjoittaja Kirjoitettu 3. Toukokuuta, 2020 Itse olen 175cm ja minulle runko on aavistuksen pieni.
Piipaa Kirjoitettu 4. Toukokuuta, 2020 Kirjoitettu 4. Toukokuuta, 2020 Moikka. Onko paljon ajettu tällä, mistä olet ostanut ja minkä vuoden?
Recommended Posts
Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään
Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun
Luo käyttäjätili
Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!
Luo uusi käyttäjätiliKirjaudu sisään
Sinulla on jo käyttäjätili?
Kirjaudu sisään