Polkijah Kirjoitettu 29. Huhtikuuta, 2020 Kirjoitettu 29. Huhtikuuta, 2020 Brand: Pienirunkoinen Model: Jäykkäperä naiselle Short description: XS/S jäykkäperä Frame size: XS tai S Description: Pienirunkoinen jäykkäperä haussa 155cm naiselle. Tarjoa maks noin 600€ hintaisia! Price: 600€ City: Hämeenlinna Province: Kanta-Häme Contact information: Yv
Ninka Kirjoitettu 2. Toukokuuta, 2020 Kirjoitettu 2. Toukokuuta, 2020 Kokkolassa myynnissä 5 vuotta käytössä ollut Giant Liv Tempt maastopyörä, naisten malli. Runko koko S, itse olen 164cm pitkä ja tämä koko sopii hyvin myös nuoremmalle ja lyhyemmälle. Rengaskoko 27,5". Pyörää on huollettu vuosittain, tälle keväälle huolto vielä tekemättä. Runko on siistissä kunnossa, mutta käytönjälkiä on. Etujousitus on jäykistynyt, mutta en ole joustoa kaivannut. Tulevan huollon yhteydessä melko varmasti edessä kuluvien osien vaihtoa. Pyörä myydään suoraan käytöstä ja mukaan tulee Schwalbe icespiker talvinastarenkaat x2.
Polkijah Kirjoitettu 7. Toukokuuta, 2020 Kirjoittaja Kirjoitettu 7. Toukokuuta, 2020 Kiitos Ninka viestistäsi. Olisikos mahdollista saada pyörästäsi lisää kuvia ja hintaehdotusta, vaikkapa yv:llä?
Tillimaija Kirjoitettu 9. Toukokuuta, 2020 Kirjoitettu 9. Toukokuuta, 2020 Hei, Myyn GT Avalance maastopyörän ulkomaille muuton takia. Vaihteet Shimano Deore, Deore SLX, 3x9, välityksiä en osaa sanoa. Joustohaarukka SRSuntour MAC 32. Vanteet SR24 Aluminum Alley 17-559. Runko GT Avalance 60 61 heat treated butted aluminum. Jarrut vaihdettu viime kesänä ( joku rontti varasti kahvan ym), ketjuja ja takapakkaa vaihtanut säänn. Ohjaustangon keskiosa vaihdettu viime kesänä ( senkin joku varasti!). Rengas 2.1 x 26, nastalliset talvirenkaat myös ostettavissa. koko S, olen itse 162 cm. Olen ajellut maantiellä, kaduilla, erilaisessa maastossa ja on hyvä luotettava pyörä. Hinta 450 e. Terv. Tuula
Salmo74 Kirjoitettu 9. Toukokuuta, 2020 Kirjoitettu 9. Toukokuuta, 2020 Moi. Olisi Kouvolassa tarjolla 27,5" Felt 7-series 7/60 runko S (16") etujousitettu maastopyörä. Ostettu Lahdesta 09/2017 Naisen käytössä ollut. Shimanon osat Deore/Acera, Suntour joustohaarukka, lukittava. 27-vaihdetta, 27,5 x 2.1 renkaat. Hyväkuntoinen fillari, ei ajettu talvisin. Ketjut juuri uusittu, myös jalka uusi. Kuvan lukko ei kuulu kauppaan. Lokarit saa mukaan ja ne on irroitettavat. Hp. 350,- t: Mika
Polkijah Kirjoitettu 7. Kesäkuuta, 2020 Kirjoittaja Kirjoitettu 7. Kesäkuuta, 2020 Pliis tarjotkaa pyöriä 🙂 kohta alkaa kesäloma eikä siitä tule mitään ilman zygää 😅
Jka67 Kirjoitettu 7. Kesäkuuta, 2020 Kirjoitettu 7. Kesäkuuta, 2020 (muokattu) Kiinnostaisiko tämä kevyesti rullaava Cicli B? Runko 15 tuumainen ja tuolla lyhyellä stemmillä juuri sopiva 150-160 cm henkilölle. Keulassa on pituussäätö, kaikki on huollettu ja toimii. Tarvittaessa saa alkuperäisen jäykän keulan mukaan. Runkoputket ovat aikansa huippua, kaksoisohennettua Tange Prestige putkea. Hinta pyörisi 200€ luokassa. Muokattu: 7. Kesäkuuta, 2020, käyttäjä: Jka67
Polkijah Kirjoitettu 7. Kesäkuuta, 2020 Kirjoittaja Kirjoitettu 7. Kesäkuuta, 2020 Kiitos, levyjarrut tarttis olla.
Recommended Posts
Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään
Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun
Luo käyttäjätili
Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!
Luo uusi käyttäjätiliKirjaudu sisään
Sinulla on jo käyttäjätili?
Kirjaudu sisään