Multimakeman Kirjoitettu 28. Huhtikuuta, 2020 Kirjoitettu 28. Huhtikuuta, 2020 (muokattu) Merkki: 185cm kuskille pyörä Malli: - Lyhyt kuvaus: Maastopyörä Rungon koko: L Kuvaus: Viimeksi yläasteella omistin maastopyörän ja nyt olisi jälleen aika hommata sellainen. Vielä en tässä vaiheessa mitään tuhansien eurojen pyörää malta ostaa, joten tarjotkaa hyviä mutta edullisia pyöriä jolla pääsisi alkuun ja hyvin harrastuksen pariin. Hinta: 400€ Paikkakunta: Turku Maakunta: Varsinais-Suomi Yhteystiedot: [email protected], 044 5961524 Muokattu: 3. Toukokuuta, 2020, käyttäjä: Multimakeman
rauno lahti Kirjoitettu 3. Toukokuuta, 2020 Kirjoitettu 3. Toukokuuta, 2020 Terve. Mulla on täällä fillaritorissa myynnissä todella hyvä ja edullinen Bianchi. Olen tulossa piakkoin käymään Turussa, joten tarpeellinen koeajokin voi sovittaessa järjestyä. Toki on 26 tuuman pyörillä, mutta se taas jää sun harkintaan, eli mikä on pyörässä tärkeintä. mahd. vast. [email protected] Näitä fillaritorin viestejä en juuri lue. t. Rauno Lahti, Hämeenlinna
Jerkku92 Kirjoitettu 3. Toukokuuta, 2020 Kirjoitettu 3. Toukokuuta, 2020 (muokattu) Moi. Mulla oli myynnissä Ktm jäykkäperäinen maastopyörä noin 5vuotta vanha, todella vähän käytetty , koko 21”/53cm. Pyörä olisi Kaarinassa. Edullisesti olisi kaupan , koska uusi maantiepyörä on hankittu jo. [email protected] niin saa lisätietoja Muokattu: 3. Toukokuuta, 2020, käyttäjä: Jerkku92
Multimakeman Kirjoitettu 3. Toukokuuta, 2020 Kirjoittaja Kirjoitettu 3. Toukokuuta, 2020 Laittakaa tarjoukset suoraan viestillä numeroon 044 5961524. Ei sitten mene ohi 😀
Recommended Posts
Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään
Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun
Luo käyttäjätili
Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!
Luo uusi käyttäjätiliKirjaudu sisään
Sinulla on jo käyttäjätili?
Kirjaudu sisään