epuli Kirjoitettu 28. Huhtikuuta, 2020 Kirjoitettu 28. Huhtikuuta, 2020 Merkki: Trek Malli: Rig Lyhyt kuvaus: 1x9 tai yksivaihteinen 29er Rungon koko: 21" L/XL Kuvaus: Myydään työmatkakäytössä ollut Trekin jäykkäperä. -12/2019 voimansiirto uusittu kokonaan: Race Facen 32t N/W eturatas, Sramin 11-32t pakka ja Sramin PC991-ketju eli 9-vaihdetta -Takavaihtaja ja liipasin Sram X0 -Jarrut Shimano SLX 160mm ja 180mm -Takakiekko Mondraker XS1 -Etukiekko (uusittu helmikuussa 2020) Alex-kehä ja Shimano SLX-napa. -Sramin kammet -Putkiosina sekalaista: Bontrager, Ritchey, Cube ja OnOff. Satula Mondraker -Renkaat edessä Schwalbe Racing Ralph 2,25 ja takana Schwalbe Rocket Ron 2,25 -Keula lukittava RockShox TK 29 100mm ilmakeula Mukaan tulee sinkulointi-setti, jonka avulla pyörän voi muutta 1x1-vaihteiseksi. Lisäksi mukaan voin myydä edullisesti kuvassa olevat Shimano PD-M520 lukkopolkimet Koko lienee sopiva n 185-195cm (itse olen 192) Pyörä ei ole uusi ja sitä on käytetty paljon. Kuluvia osia korvattu laatupalikoilla ja toimii hyvin. Säilytetty aina sisällä. Jarrupalojen vaihtaminen pian ajankohtaista. https://archive.trekbikes.com/us/en/2012/Trek/rig#/us/en/2012/Trek/rig/details Hinta: 400€ Paikkakunta: Helsinki Maakunta: Uusimaa Yhteystiedot: Yv
Kaiji_1984 Kirjoitettu 1. Toukokuuta, 2020 Kirjoitettu 1. Toukokuuta, 2020 Moikka! Onko pyörä vielä kaupan? Olen tässä ekaa mtb-pyörää juuri etsimässä työmatkailuun ja polkufiilistelyyn. En osaa oikein kysyä mitään, lähinnä onko mahdollista tulla katsomaan pyörää paikan päälle ? Yt. Kaj Koskinen
Recommended Posts
Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään
Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun
Luo käyttäjätili
Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!
Luo uusi käyttäjätiliKirjaudu sisään
Sinulla on jo käyttäjätili?
Kirjaudu sisään