Marcius2 Kirjoitettu 27. Huhtikuuta, 2020 Kirjoitettu 27. Huhtikuuta, 2020 (muokattu) Merkki: nishiki Malli: pro sdl Lyhyt kuvaus: kapeat renkaat ja kevyt pyörä Rungon koko: 20 Kuvaus: pyörä on ostettu vuosi sitten . 28 renkaat ja kaikki toimii kuten pitääkin. Shimano hydrauliset/nestejarrut ja vaihteitakin löytyy tarpeeksi... 11kg painaa ja kevyt liikutella siis Hinta: €350 Paikkakunta: Mikkeli Maakunta: Etelä-Savo Yhteystiedot: markus tuukkanen [email protected] Muokattu: 5. Toukokuuta, 2020, käyttäjä: Marcius2 Kuvan lisäys
Aava_ Kirjoitettu 24. Toukokuuta, 2020 Kirjoitettu 24. Toukokuuta, 2020 Onko tämä minkä kokoiselle tarkoitettu?
Marcius2 Kirjoitettu 25. Toukokuuta, 2020 Kirjoittaja Kirjoitettu 25. Toukokuuta, 2020 Siis 20 tuuma en eli178 - 188 eli miehen perus kokoselle
Vmarja Kirjoitettu 27. Toukokuuta, 2020 Kirjoitettu 27. Toukokuuta, 2020 Hei olen pojalleni etsimässä pyörää. Onko huollettu milloin ja onko sinulla kuitti tallessa takuita varten?
Marcius2 Kirjoitettu 3. Kesäkuuta, 2020 Kirjoittaja Kirjoitettu 3. Kesäkuuta, 2020 Ei virallista osto kuittia ole enää mutta pyörän ostin Juvalta ja se tallessa hän osti pyörän osamaksulla liikkeestä. ja pyörä varastettiin minulta 2kk sitten ja runko numeron perusteella löyty 1kk sitten. Mutta voin kysyä mistä ostettu. Varastettu ei ole ja huollettu on säännöllisesti. Itse olen pyörä korjaamolla ollut duunissa.
Nilperi Kirjoitettu 15. Kesäkuuta, 2020 Kirjoitettu 15. Kesäkuuta, 2020 Moikka! Laitoin sinulle sähköpostia tänään (Niilo).
Recommended Posts
Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään
Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun
Luo käyttäjätili
Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!
Luo uusi käyttäjätiliKirjaudu sisään
Sinulla on jo käyttäjätili?
Kirjaudu sisään