Antero_ Kirjoitettu 21. Huhtikuuta, 2020 Kirjoitettu 21. Huhtikuuta, 2020 Merkki: White Malli: 6Fat Pro Lyhyt kuvaus: Uudenveroinen fatbike Rungon koko: 19 Kuvaus: Myynnissä XXL:stä White-läskipyörien kuudennen sukupolven kamaa. Alumiinihaarukka, SRAM NX Eagle 1×12 -vaihteistolla, hydrauliset levyjarrut ja läpiakselit. Renkaat 4,8”. Paino 15,4 kg. 6Fat Pro on huippulaadukas valinta aktiivipyöräilijälle ja harrastajalle. Verrattuna sarjan edullisempaan pikkuveljeen 6Fat Lite’en, pyörä on kevyempi ja vaihteisto, renkaat ja jarrut ovat paremmat. Kilometrejä alle 300, 29" maastofillarit ovat enemmänkin minun juttuni. Säilytetty lämpimässä, edellinen huolto ennen talviteloille siirtämistä. Käy ja kukkuu, hyvässä kunnossa. Normaaleja maastossa ajamisen pieniä jälkiä tarkkaan tutkiva varmasti löytää esim. kammista. Kurat saa kaupan päälle - tätä ei nyt vahattu kuvia varten :) Polkimet eivät kuulu kauppaan. Mieluiten nouto, Turusta n. 30km. Postilla kulkee ostajan piikkiin 50 eurolla; rahat tilille ja pyörä postiin. Hinta: Myyty Paikkakunta: Mynämäki Maakunta: Varsinais-Suomi Yhteystiedot: Yhteydenotto YV tai sähköpostilla ajkoivuniemi (a) gmail.com
hellah4 Kirjoitettu 21. Huhtikuuta, 2020 Kirjoitettu 21. Huhtikuuta, 2020 Pituus 189 cm niin onko runko liian pieni?
Antero_ Kirjoitettu 5. Toukokuuta, 2020 Kirjoittaja Kirjoitettu 5. Toukokuuta, 2020 Moro! Pahoittelut että vastaaminen on jonkin verran kestänyt - ei tullut ollenkaan viestiä saapuneesta viestistä Valmistajan suositus tuolle runkokoolle on 178-190cm. Itse olen sen ryhdistä riippuen n. 182 cm ja varustettu erittäin pitkillä jaloilla ja lyhyellä selällä. Uskoakseni menisi aivan mainiosti. Lasken samalla hintaa 800 euroon niin saa pyörä kyytiä.
Recommended Posts
Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään
Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun
Luo käyttäjätili
Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!
Luo uusi käyttäjätiliKirjaudu sisään
Sinulla on jo käyttäjätili?
Kirjaudu sisään