Jayjay70 Kirjoitettu 19. Huhtikuuta, 2020 Kirjoitettu 19. Huhtikuuta, 2020 Merkki: Trek Farley 8, koko L, 18.5/19 Malli: Farley 8 Lyhyt kuvaus: Fatbike Rungon koko: 18.5/19.5 Kuvaus: Myydään erittäin siisti ja hyvin pidetty Farley 8. Platinium Aluminium runko, Radioactive green, kierteellinen keskiö SRAM X1 voimansiirto (1x11) Avid DB3 jarrut Absolute Black ovaali eturatas Bontrager Jackalope vanteet (litkutettu) Lähes uudet Jumbo Jimit molemissä päissä. Tämähän on aikaisempi Trekin lippulaiva malli. Ostin itelle täysin samanlaisen kokoa pienemmällä rungolla. Pyörää on huollettu säännöllisesti, ja kulutusosia vaihdettu tarpeen mukaan. Tehtaan speksit: http://archive.trekbikes.com/us/en/2015/Trek/farley_8#/us/en/2015/Trek/farley_8/details Pyörä on otettu käyttöön vasta 2017. Lähetys onnistuu, maksu etukäteen. Hinta: 1249€ Paikkakunta: Oulu Maakunta: Pohjois-Pohjanmaa Yhteystiedot: 040-8034982 tai [email protected]
shard1982 Kirjoitettu 20. Huhtikuuta, 2020 Kirjoitettu 20. Huhtikuuta, 2020 Moro. Minkä kokoiselle ajalle sopii tämä koko. Itse olen 181 cm pitkä ja pohdin juuri runkokokojen välillä.
Jayjay70 Kirjoitettu 20. Huhtikuuta, 2020 Kirjoittaja Kirjoitettu 20. Huhtikuuta, 2020 16 minuuttia sitten, shard1982 kirjoitti: Moro. Minkä kokoiselle ajalle sopii tämä koko. Itse olen 181 cm pitkä ja pohdin juuri runkokokojen välillä. Moi, sulle olis jo sopiva runko. Pyörälle on tosin jo aika pitkä jono ostajia. Yksi on tulossa juuri katsomaan, ja 6 jonossa.
Recommended Posts
Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään
Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun
Luo käyttäjätili
Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!
Luo uusi käyttäjätiliKirjaudu sisään
Sinulla on jo käyttäjätili?
Kirjaudu sisään