Tepipetteri Kirjoitettu 19. Huhtikuuta, 2020 Kirjoitettu 19. Huhtikuuta, 2020 Merkki: Norco Malli: Torrent FS+ A7.2 2017 Lyhyt kuvaus: Koko L Kuvaus: Pari vuotta varastossa makaillut runko pois kuljeksimasta! Takalinkusto hitsattu jarrusylinterin kiinnikkeiden edestä, linkusto tästä johtuen ei ole täysin suorassa! tosin itse tällä ajanut tässä kunnossa 1500km mutta uuden rungon olen jo saanut tätä vastaan joten tälle ei minkäänmoista takuuta! mutta projekti aihioksi tästä edullisesti! Koko L vuosimalli 2017 perän jousto 130mm Hinta: 100 Paikkakunta: Turku Maakunta: Varsinais-Suomi Yhteystiedot: yv tai sposti tepiii1(at)gmail.com
Tomppa12121 Kirjoitettu 22. Huhtikuuta, 2020 Kirjoitettu 22. Huhtikuuta, 2020 Hei. Voitko laittaa lisää kuvia. Takapään vinous ja rakenteiden muu eheys kiinnostaa. [email protected]
Kemo81 Kirjoitettu 29. Huhtikuuta, 2020 Kirjoitettu 29. Huhtikuuta, 2020 Minkä kokoiselle kuskille tämä koko L on passeli?
Tepipetteri Kirjoitettu 29. Huhtikuuta, 2020 Kirjoittaja Kirjoitettu 29. Huhtikuuta, 2020 Itse olen 185 ja sopiva oli
Recommended Posts
Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään
Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun
Luo käyttäjätili
Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!
Luo uusi käyttäjätiliKirjaudu sisään
Sinulla on jo käyttäjätili?
Kirjaudu sisään