mikkox Kirjoitettu 15. Huhtikuuta, 2020 Kirjoitettu 15. Huhtikuuta, 2020 (muokattu) Merkki: Canyon Malli: Lux CF 8.9 Lyhyt kuvaus: täysjousto Rungon koko: M Kuvaus: Myydään marathon/XC-kisa täysjoustopyörä. Pyörä on vuodelta 2015, mutta runko on takuuvaihdettu 2017 malliin. (uudessa uudemmat linkkujen akselit ja vahvistettu runko). Runko on kerran kolaroitu ja korjattu Jed-Bikes toimesta. Korjauksen jälkeen ajettu muutama kausi täysin ilman ongelmia. Pyörässä täysi Shimano XT osasarja. Aluperäisestä vaihdettu 1x11 voimansiirto. Keula Fox 32 Float CTD Factory Kashima, takajousto Fox Float CTD Adjust Factory Kashima BV. Iskunvaimentimet huollettu ja tuunattu Fillariosassa. Kiekot DT Swiss SPLINE SL XR1491. Tanko ja tolppa hiilikuitua. Itse olen 182cm pitkä ja pyörä oli mun mielestä, ehkä hieman pieni, joten suosittelen hieman pienemmälle kuskille. Hinta: 1900€ Paikkakunta: Vantaa Maakunta: Uusimaa Yhteystiedot: [email protected] / yksityisviesti / 040 737 9172 Muokattu: 15. Toukokuuta, 2020, käyttäjä: mikkox
Recommended Posts
Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään
Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun
Luo käyttäjätili
Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!
Luo uusi käyttäjätiliKirjaudu sisään
Sinulla on jo käyttäjätili?
Kirjaudu sisään