Heksa Kirjoitettu 15. Huhtikuuta, 2020 Kirjoitettu 15. Huhtikuuta, 2020 (muokattu) Merkki: Ei marketmerkki Malli: Naiselle sopiva Lyhyt kuvaus: Hyväkuntoinen maantiepyörä KAUPPA TEHTY KIITOS TARJOUKSISTA! Muokattu: 3. Toukokuuta, 2020, käyttäjä: Heksa
Tillimaija Kirjoitettu 16. Huhtikuuta, 2020 Kirjoitettu 16. Huhtikuuta, 2020 Hei Omistan Trex Lexa SL maantiepyörän, joka on nimenomaan naisille suunnattu malli. Olen ostanut sen 2013 syksyllä. On erittäin hyvässä kunnossa, huollettu ja vaihdettu kuuluvia osia säännöllisesti. Väri musta-kulta. Runkokork. 52 cm, olen itse 163 cm . Hyvät toimivat ja laadukkaat osat . Ajettu pyörän ikään nähden melko vähän, sillä harrastan myös muuta liikuntaa enkä siis aja kesäisin hyvillä keleillä läheskään joka päivä. Olen muuttamassa Itävaltaan loppukesästä ja myisin pyörän mielelläni pois. Mutta haluaisin hiukan enemmän kuin mitä budjettisi, eli 700 e. Terv. Tuula
Heksa Kirjoitettu 16. Huhtikuuta, 2020 Kirjoittaja Kirjoitettu 16. Huhtikuuta, 2020 Kiitos, mutta menee kyllä budjetin yli.
Herkko Kirjoitettu 16. Huhtikuuta, 2020 Kirjoitettu 16. Huhtikuuta, 2020 Ei ole ainakaan ajamisesta pilalle mennyt. 163 cm naisella ollut, eikä sitten maantiepyöräily kiinnostanutkaan.
Recommended Posts
Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään
Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun
Luo käyttäjätili
Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!
Luo uusi käyttäjätiliKirjaudu sisään
Sinulla on jo käyttäjätili?
Kirjaudu sisään