Jump to content
Yritystilien käyttäjät huomio! Ilmoituksien hinnat puolitettu. ×

Recommended Posts

Kirjoitettu

Moi mulla olisi tarjolla canyon nerve al 29tuumaisilla renkailla,Shimanon xt:n 30vaihteella, avidin elixir nestelevyjarruilla, fox:n etu sekä keski ilmajoustolla. Rungon koko on m mutta olen itsekkin 181pitkä ja varaa on vieläkin. Laitan sulle muutaman kuvan sähköpostiin. Mukaan tulee ketjulukko jonka arvo on 100euroa sekä pyörässä on lokasuojat kiinni. Pyörä on ollut todella vähäisessä käytössä ja olen ammatiltani automekaanikko joten olen huoltanut pyörää itse. Hintapyyntö 1200. Pyörä sijaitsee pohjois Helsingissä.

Kirjoitettu
7 tuntia sitten, "SamppA" kirjoitti:

Moi mulla olisi tarjolla canyon nerve al 29tuumaisilla renkailla,Shimanon xt:n 30vaihteella, avidin elixir nestelevyjarruilla, fox:n etu sekä keski ilmajoustolla. Rungon koko on m mutta olen itsekkin 181pitkä ja varaa on vieläkin. Laitan sulle muutaman kuvan sähköpostiin. Mukaan tulee ketjulukko jonka arvo on 100euroa sekä pyörässä on lokasuojat kiinni. Pyörä on ollut todella vähäisessä käytössä ja olen ammatiltani automekaanikko joten olen huoltanut pyörää itse. Hintapyyntö 1200. Pyörä sijaitsee pohjois Helsingissä.

Moi! 

Jos viitsit, niin laita mullekin yksityisviestinä kuvia tulemaan. Voisin olla kiinnostunut pyörästä. 

Kirjoitettu

Moro. 

Löytyis m kokoinen spectral ex 5.0 kokkolasta(27.5) 

Vaihdettu ergon gripit, kiinankuitu sarvet ja rocket ron 2.8 eteen. Kaikilta osin hyvässä tikissä. Uusittu laakereita tarpeen mukaan. Pakka vähän ajettu jne. Iskarit huollettu viime kesänä omasta toimesta.

Hp.1600e

2017 syksyllä ostettu.

1588489772218169115422451150742.jpg.d94411533317a94e7671bd20a6271c78.jpg

Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään
  • Luo uusi...