Veeti6 Kirjoitettu 12. Huhtikuuta, 2020 Kirjoitettu 12. Huhtikuuta, 2020 (muokattu) ... Muokattu: 20. Toukokuuta, 2020, käyttäjä: Veeti6
VilleTu Kirjoitettu 29. Huhtikuuta, 2020 Kirjoitettu 29. Huhtikuuta, 2020 Tsekkaa tuo ja ole yhteyksissä jos kiinnostaa. -Ville
"SamppA" Kirjoitettu 3. Toukokuuta, 2020 Kirjoitettu 3. Toukokuuta, 2020 Moi mulla olisi tarjolla canyon nerve al 29tuumaisilla renkailla,Shimanon xt:n 30vaihteella, avidin elixir nestelevyjarruilla, fox:n etu sekä keski ilmajoustolla. Rungon koko on m mutta olen itsekkin 181pitkä ja varaa on vieläkin. Laitan sulle muutaman kuvan sähköpostiin. Mukaan tulee ketjulukko jonka arvo on 100euroa sekä pyörässä on lokasuojat kiinni. Pyörä on ollut todella vähäisessä käytössä ja olen ammatiltani automekaanikko joten olen huoltanut pyörää itse. Hintapyyntö 1200. Pyörä sijaitsee pohjois Helsingissä.
mikiS Kirjoitettu 3. Toukokuuta, 2020 Kirjoitettu 3. Toukokuuta, 2020 7 tuntia sitten, "SamppA" kirjoitti: Moi mulla olisi tarjolla canyon nerve al 29tuumaisilla renkailla,Shimanon xt:n 30vaihteella, avidin elixir nestelevyjarruilla, fox:n etu sekä keski ilmajoustolla. Rungon koko on m mutta olen itsekkin 181pitkä ja varaa on vieläkin. Laitan sulle muutaman kuvan sähköpostiin. Mukaan tulee ketjulukko jonka arvo on 100euroa sekä pyörässä on lokasuojat kiinni. Pyörä on ollut todella vähäisessä käytössä ja olen ammatiltani automekaanikko joten olen huoltanut pyörää itse. Hintapyyntö 1200. Pyörä sijaitsee pohjois Helsingissä. Moi! Jos viitsit, niin laita mullekin yksityisviestinä kuvia tulemaan. Voisin olla kiinnostunut pyörästä.
123CDI Kirjoitettu 4. Toukokuuta, 2020 Kirjoitettu 4. Toukokuuta, 2020 Moro. Löytyis m kokoinen spectral ex 5.0 kokkolasta(27.5) Vaihdettu ergon gripit, kiinankuitu sarvet ja rocket ron 2.8 eteen. Kaikilta osin hyvässä tikissä. Uusittu laakereita tarpeen mukaan. Pakka vähän ajettu jne. Iskarit huollettu viime kesänä omasta toimesta. Hp.1600e 2017 syksyllä ostettu.
"SamppA" Kirjoitettu 6. Toukokuuta, 2020 Kirjoitettu 6. Toukokuuta, 2020 Jos haluat lisää parempia kuvia niin ilmoita käyn ottamassa.
Veeti6 Kirjoitettu 6. Toukokuuta, 2020 Kirjoittaja Kirjoitettu 6. Toukokuuta, 2020 Moi, ei oo ihan sellainen, mitä olen hakemassa.
Recommended Posts
Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään
Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun
Luo käyttäjätili
Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!
Luo uusi käyttäjätiliKirjaudu sisään
Sinulla on jo käyttäjätili?
Kirjaudu sisään