Antti Koo Kirjoitettu 12. Huhtikuuta, 2020 Kirjoitettu 12. Huhtikuuta, 2020 Merkki: Focus, Canyon, Bianchi...tms Malli: - Lyhyt kuvaus: Maantiepyörä 160cm naiselle Rungon koko: 50 Kuvaus: Ostetaan hyväkuntoinen maantiepyörä aloittelevalle naiskuskille, alumiini tai hiilikuitu toimii. Hinta: - Paikkakunta: Helsinki Maakunta: Uusimaa Yhteystiedot: Tarjoa: 050 458 0788
Tillimaija Kirjoitettu 16. Huhtikuuta, 2020 Kirjoitettu 16. Huhtikuuta, 2020 Hei Omistan Trex Lexa SL maantiepyörän, joka on nimenomaan naisille suunnattu malli. Olen ostanut sen 2013 syksyllä. On erittäin hyvässä kunnossa, huollettu ja vaihdettu kuuluvia osia säännöllisesti. Väri musta-kulta. Runkokork. 52 cm, olen itse 163 cm . Hyvät toimivat ja laadukkaat osat . Ajettu pyörän ikään nähden melko vähän, sillä harrastan myös muuta liikuntaa enkä siis aja kesäisin hyvillä keleillä läheskään joka päivä. Olen muuttamassa Itävaltaan loppukesästä ja myisin pyörän mielelläni pois. Hinta 700e Terv. Tuula
Antti Koo Kirjoitettu 16. Huhtikuuta, 2020 Kirjoittaja Kirjoitettu 16. Huhtikuuta, 2020 Kiitos Tuula, valitettavasti 52cm runkokoko taitaa olla vähän liian iso 160cm pituudelle ja 72cm jalan sisämitalle. Hieno pyörä kyllä ja toivottavasti löydät ostajan!
Norppis80 Kirjoitettu 17. Huhtikuuta, 2020 Kirjoitettu 17. Huhtikuuta, 2020 Moi! Mulla olisi tällainen pyörä myynnissä. Vaimo on suunnilleen saman mittainen. Tuntuisikin sopivalta?
Recommended Posts
Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään
Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun
Luo käyttäjätili
Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!
Luo uusi käyttäjätiliKirjaudu sisään
Sinulla on jo käyttäjätili?
Kirjaudu sisään