mikkkkkis Kirjoitettu 2. Huhtikuuta, 2020 Kirjoitettu 2. Huhtikuuta, 2020 Merkki: Merida(Myyty) voi poistaa Malli: Merida Ride Carbon 94(XS) Lyhyt kuvaus: Maantiepyörä Rungon koko: 16 Kuvaus: 16 tuumainen kilpuri kaupan, huollettu juuri ja itseasiassa säntillisesti köytön mukaan. Ollut nyt viime kesän käyttämättä ja ajattelin vaihtaa maastopyörään. Itse olen 170 pitkä, mutta ehkä paras koki 160-165 cm kuskille. Osta tästä hyvä ja kilpailukykyinen hiilikuitu pyörä itsellesi. Hinta: 800 Paikkakunta: Tampere Maakunta: Pirkanmaa Yhteystiedot: Yksityisviestiä
Kaisa-20 Kirjoitettu 11. Kesäkuuta, 2020 Kirjoitettu 11. Kesäkuuta, 2020 Moikka! Vieläkö pyörä olisi myynnissä ja onko yhtään tinkivaraa? Olen ostamassa ensimmäistä maantiepyörää itselleni.
Jukka Tolonen Kirjoitettu 15. Kesäkuuta, 2020 Kirjoitettu 15. Kesäkuuta, 2020 Kiinnostunut. Laitoin viestiä
aulipain Kirjoitettu 15. Kesäkuuta, 2020 Kirjoitettu 15. Kesäkuuta, 2020 Heippa, Voinko tulla koeajolle? 🙂 Yt, Pauliina
JykkeTee Kirjoitettu 25. Kesäkuuta, 2020 Kirjoitettu 25. Kesäkuuta, 2020 Moi! Vieläkö on Merida myynnissä?
Recommended Posts
Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään
Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun
Luo käyttäjätili
Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!
Luo uusi käyttäjätiliKirjaudu sisään
Sinulla on jo käyttäjätili?
Kirjaudu sisään