Peet Kirjoitettu 31. Maaliskuuta, 2020 Kirjoitettu 31. Maaliskuuta, 2020 Merkki: Felt Malli: F5 Lyhyt kuvaus: Hiilikuitukiekoilla Rungon koko: 58 Kuvaus: Vuoden käytössä ollut loisto pyörä, jolla ajettu n:2000km joista 1/2 ajettu orkkis kiekoilla ja toinen 1/2 Primen 50mm kuitukiekoilla. Eli 2 kiekot kumeineen kuuluu kauppaan. Myydään ilman polkimia, juomapullotelineet saa mukaan. Juuri huollettu jonka jälkeen ajettu yksi lenkki. Itse olen 183cm pitkä ja yhtään lyhyemmälle en suosittele. Minulla ollut 10cm stemmi kiinni, orkkis 11cm. Ostaja saa päättää kumman stemmin haluaa. F5 on kauttaaltaan hyvä paketti ja vuosittainen myyntimenestys! Äärimmäisen laadukas ammattitason UHC Performance hiilikuiturunko, aina tarkasti toimivat ja laadukkaat Shimano 105 vaihteet ja Feltin kevyet RSL 3 kiekot. Kisatason pyörä joka ei sinua pidättele! Runko: Felt Race Road UHC Performance carbon fiber Etuhaarukka: Felt Race Road UHC Advanced carbon fiber monocoque construction Vaihteet: Shimano 105 2x11-speed Kiekot: Felt Road RSL3 Väri: Matte Carbon (Charcoal, Race Red) Paino: 8,2kg Hinta: 1550€ Paikkakunta: Vantaa Maakunta: Uusimaa Yhteystiedot: tuomainenp(ät)gmail.com
Recommended Posts
Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään
Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun
Luo käyttäjätili
Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!
Luo uusi käyttäjätiliKirjaudu sisään
Sinulla on jo käyttäjätili?
Kirjaudu sisään