joulahti Kirjoitettu 23. Maaliskuuta, 2020 Kirjoitettu 23. Maaliskuuta, 2020 (muokattu) Brand: Foffa Model: Black Short description: Miesten pyörä, hihnavetoinen Frame size: L/58cm Description: Foffa -merkkinen pyörä. Gatesin hihnaveto, shimanon mekaaniset levyjarrut, NuVinci N330 portaaton napavaihde, teräsrunko. Koko L/58cm. Paino 13 kg. Siistissä kunnossa ja vähän ajettu. Kaksi vuotta vanha. Huoltovapaa pyörä. Itse ostin tän viime kesänä ja syksyllä työpaikka vaihtui ja poljettavaa matkaa tuli sen verran lisää, että piti ostaa siihen sopivampi pyörä. Tämä pyörä sopii paremmin lyhemmille matkoille ja rauhallisempaan menoon. Oon itse 183 cm ja sopii varmaan +-5cm. Price: 380 € City: Espoo Province: Uusimaa Contact information: o5o5472o26 tai yksityisviesti Muokattu: 3. Huhtikuuta, 2020, käyttäjä: joulahti
Mael Kirjoitettu 16. Tammikuuta, 2021 Kirjoitettu 16. Tammikuuta, 2021 Hello I'm desperately looking for this Foffa bike model for years... Is your offer current ? Still the bike available ? Thank you for your reply. Mael
joulahti Kirjoitettu 17. Tammikuuta, 2021 Kirjoittaja Kirjoitettu 17. Tammikuuta, 2021 Hi, sorry but I sold the bike. Good luck with finding the bike. Maybe you could make an topic to the website that you are interested buying such a bike. Best regards Jouni
Recommended Posts
Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään
Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun
Luo käyttäjätili
Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!
Luo uusi käyttäjätiliKirjaudu sisään
Sinulla on jo käyttäjätili?
Kirjaudu sisään