jub3 Kirjoitettu 3. Helmikuuta, 2020 Kirjoitettu 3. Helmikuuta, 2020 Merkki: Bianchi Malli: 928 Carbon Lyhyt kuvaus: maantiepyörä Rungon koko: 58 Kuvaus: Myyntiin viime kesänä hankitun uuden (ja omille välityksille sopivamman) pyörän johdosta hiilikuituinen maantiekiituri. Olen itse 195cm pitkä, ja tämä on minulle hieman liian pieni, sanoisin, että 175-190cm pituiselle luultavasti varsin passeli. Vaihtaa todella nätisti ja on mukava ajettava. Pidetty hyvin ja kulutusosia vaihdettu vuosina aikoina ahkerasti. Pyörä on ollut hyvin maltillisella ajolla (joitain satoja kilometrejä kaudessa) näiden vaihdon jällkeen -Takapakka 07/2015 (Velosport) -Ketjut 07/2016 (Toni&Toni) -Vaihdekaapelit ja -suojat 04/2018 (Toni&Toni) -Tankonauha 3T Corius LTD 04/2018 (Toni&Toni) Runko: 58cm hiilikuitu Takavaihtaja Campagnolo Chorus 10s Etuvaihtaja Campagnolo Chorus 10s Vaihdevivut Campagnolo Chorus 10s Vaihdevaijerit Campagnolo Ergopower Ultrashift Takapakka Campagnolo Veloce Ketjut Campagnolo Veloce 10s Jarrut Campagnolo Chorus Jarrupalat Campagnolo Record BR-RE700 (reilusti kulutuspintaa jäljellä) Renkaat Continental GP 4000 S 23mm (reilusti pintaa jäljellä!) Vanteet Campagnolo Scirocco ETRTO 622x15C alumiiini Kampisarja: Shimano FC-6500 Ultegra (53/42) Polkimet: mustat Shimano M520 SPD (MTB) Satulatolppa: FSA Carbon Pro Stemmi: FSA Carbon Pro Koeajo mahdollista Espoossa Hinta: 800 Paikkakunta: Espoo Maakunta: Uusimaa Yhteystiedot: (poistettu puh. nro. myynnin jälkeen)
Recommended Posts
Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään
Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun
Luo käyttäjätili
Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!
Luo uusi käyttäjätiliKirjaudu sisään
Sinulla on jo käyttäjätili?
Kirjaudu sisään